舊鏡福音!Sony A7 II 五軸防震運作影片有得睇!

Eddie 2014-11-28 21:00 | Sony
尋日同大家預告過  Sony A7 II 會下星期係香港發佈,其實版主 Eddie 都相當期待呢部機。原因係我手頭上有相當多既舊鏡可以玩,加入五軸防震既佢絕對成為 CZJ、俄仔等手動鏡既福音。不過其實佢五軸防震有冇 Olypmus 既 EM-5 等機種咁可靠?網上已經流出了感光元件防震的片段,大家可以參考。

//timgm.eprice.com.hk/hk/dc/img/2014-11/28/25140/unrealandy_1_1433_9bc80400af2fd64366e4b49b7c267cc5.jpg

五軸防震 Full Frame 成為舊鏡福音?Sony A7 II 防震有片睇!

有玩舊機既網友都應該知道,機身防震對於舊鏡黎講相當重要,尤其係玩到 100mm 焦距以上的鏡頭。而今次在 Sony A7 II 上面的就是五軸防震,包括 X 軸、Y 軸、 Pitch (上下角度)、Yaw (左右角度)和 Roll (旋轉)五軸,而佢係靠感光元件去補償手上的震度,最大可以達到 4.5 級的防震效果,作為第一部具備五軸防震既全片幅相機,唔需要截切片幅就更能夠發揮舊鏡實力吧(但暗角更明顯也是一個問題icon

下面就是 Sony A7 II 的五軸防震效果影片,我們可以見到感光元件會隨著手震而移動,至於配上舊機效果如何?就真係要等佢黎香港試過先知道啦。



引用來源:sonyalpharumors 

最新新聞