三星唔做 Panasonic 做! 下代 Android 相機現正研發!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-03-11 21:32 | Panasonic
Panasonic 去年在香港推出一部主打拍照功能的手機產品 Panasonic DMC-CM1,初推出時不少人對這部機好好奇,因為佢真係好似一部相機咁,配備了 1 吋感光元件,並採用了 2000 萬像素鏡頭,當時呢部手機的規格都可以被稱為旗艦級。然而,Panasonic 在今年 1 月,推出了一部外型一樣的 CM10,不過就取消左通話功能,成為一部實實在在運行 Android 系統的相機。而日前有傳聞流出,Panasonic 正在研發全新的 Android 相機,不知大家有無興趣呢?

//timgm.eprice.com.hk/hk/dc/img/2016-03/11/25559/prince1025_1_1445_e7e581cdd6bef85802852fab9bf64d8f.jpg

事實上,即使是 Panasonic 今年年頭推出的 CM10,都不是第一部 Android 相機,早在 3 年前,Samsung 就已經發表左全世界首款 Android 無反相機 Galaxy NX,不過也許是定價太高的關係,所以當時未能吸引到網友。而家 Samsung 唔做相機線之後,Android 手機就留番俾 Panasonic 做。

Panasonic 表示,他們曾經收過不少有關 LUMIX 相機界面的投訴,表示現時 LUMIX 的相機界面不夠美觀,而 Panasonic 經過深思熟慮後,認為 Android 是一個不錯的選擇,除左係一個開放式的 OS 之外,而且仲比較容易使用。不知大家認為,Android 配相機會否是一個最好的配搭呢?

來源:43Rumors

最新新聞