Palm 手機香港首發!香港賣呢個價,係咪要衝?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2019-01-03 20:12 | Palm
呢部 Palm Phone 講咗好耐,終於都要到港喇!關於呢部手機的資料,其實版主之前已經講過唔少,最近再收到更多關於佢嘅消息,當中包括有香港幾時賣,賣幾錢等等。不過,版主睇完個價,就覺得都係偏貴了一點,想知幾錢,睇下文啦!

Palm(Facebook).jpg

話說嚟緊星期五,TCL 會在深圳有個發佈會,到時就會宣佈正式推出 Palm Phone,當然香港都會有份吧!不過,唔使等星期五,版主已經一早收到消息,得知這部 Palm Phone 的香港賣價,同時呢部手機會幾時賣,都已經知道了。雖然 TCL 表示上市日期會是 20/1 左右,不過版主收到的風聲就表示會 23/1 賣。至於價錢方面,Palm Phone 的香港建議零售價會是 $2988,成三千蚊呢個價錢,網友又會否購買呢?

(11/1 最新 Update:TCL 確認了 Palm 賣價,$2988 是沒錯的,將會在 CES 後,最快 23/1 前後在香港推出)

在之前的文章中已經提過,Palm Phone 香港會先賣實體 SIM 卡版,稍後才會再有 eSIM 版。而呢部手機賣點就係夠細夠輕,具有 3.3 吋芒,重 62.5g,有金、銀兩色,能夠將 Android / iPhone 的通知 / 訊息同步至 Palm Phone,達至兩機一號,就算放低咗主機,都能夠與朋友保持聯繫。

至於硬件配置,Palm Phone 則配備了 S435 處理器,內置 3GB RAM 以及 32GB ROM,並預載 Android 8.1 作業系統。另外,Palm Phone 亦支持 IP68 防水防塵,內置 800mAh 電池,並採用了 Type-C 充電。而相機則用上 12MP 主鏡頭以及 8MP 前置鏡頭。

Palm 在文章發表時,建議零售價為 $2988,按這裡有詳細規格及最新賣價

最新新聞