傳 Pizza Hut 撤 TVB 廣告!今日叫外賣 Pizza 有排等

Keith Yim 2019-07-10 12:01 | 網絡消息
話說,早前傳出日本品牌寶礦力抽起了 TVB 廣告,令一夜之間,寶礦力係不同 Online Store 存貨都被掃清!好快又到 Lunch 時間,大家要留意,今日可能輪到 Pizza Hut 被叫爆!

pizzaHut-fb.jpg

連登 Lihkg 今日又傳出 Pizza Hut 透過 Facebook 私訊回覆了連登仔嘅查問,表示最近係電視台嘅推廣活動已完結,包括了 TVB。這是根據該公司對定期對推廣效用的檢視而作出的決定。

老實一句,Pizza Hut 無好似寶礦力咁講到明會考慮停止 TVB 廣告,但至少今日起會無。唔知網友又會唔會即日叫爆 Pizza Hut 外賣,以表支持及感謝呢?

螢幕截圖 2019-07-10 上午11.53.08.png
資料來源:LiHKG 
Order PIzza Hut: 立即點呢到

最新新聞