Leica 1 吋 CMOS 手機 Leitz Phone 1 到港 第一水賣價曝光

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2021-07-14 19:25 | 網絡消息
1 吋 CMOS 代表了甚麼,相信影開相的網友,都可以理解。簡單來說,尺寸愈大,就愈能吸得更多的光,成像質素得以提升,夜拍表現理論上也會比起其他較細尺寸的好。早前 SHARP 就推出了一部 1 吋 CMOS 的手機 AQUOS R6,不過香港沒有行貨,但水貨早前到港,賣近萬元。而除了 AQUOS R6 之外,最近還有另一部 1 吋 CMOS 手機到港,而且還是由 Leica 這個品牌推出,有 Leica 這個字再加上紅點 Logo,價錢不菲就意料之中,但又是否大家接受範圍內呢?看下文吧!

FB

說的是 Leica Leitz Phone 1,這部由 Leica 推出的智能手機 Leitz Phone 1,今個星期五在日本正式開賣,建議零售價為 187,920 日圓,即大約港幣一萬三千左右。這部由 Leica 推出嘅智能手機,咁有話題性嘅手機,尋日喺 Clubhouse 開房嘅時候,我都估計水貨舖肯定會入貨。而當時版主就估價,有 Leica 光環加持,我估第一水應該要萬八甚至二萬。

而話口未完,呢部 Leica Leitz Phone 1 已經喺旺角先達接受預訂,第一水賣價會係 $16800,比我想像中相對無咁貴,但對比起早前推出有 1 吋 CMOS Leica 認證鏡頭、同樣係由 SHARP 生產嘅 AQUOS R6,還是高出差不多 $7000。雖然有 Leica 品牌加持,但呢個加持完嘅價錢,你又接唔接受到?

Leica-Leitz-Phone-1-smartphone-1.jpeg


報價查詢:三禾電氣

最新新聞