注意!做漏呢一點,三星 S20 系列 / 華為 Mate Xs 會用唔到 5G!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2020-03-31 13:51 | Samsung
大家都知 4 月 1 日 csl.、CMHK、3HK 都會開通 5G 網絡,而如果早前在大舖預訂了 5G 旗艦 Samsung Galaxy S20 系列,理論上大部分人應該已經取得實機。而如果你已經取得 Galaxy S20 系列手機,又已經 Join 了 5G Plan,是否代表一到 4 月 1 日凌晨 12 點插入 5G SIM 卡,就即刻有 5G 用?有門市朋友就話我知,未必。

FB

根據門市朋友表示,現時 Samsung Galaxy S20 系列上的 5G 功能,仍然被「封印」了,要如何才能解封?就要等 Samsung 推出軟件更新,以開通其 5G 服務。不過我估 Samsung 應該都會在這一兩日推出更新,最重要是記得 Upgrade 到最新版本,那就可以有 5G 用。

(P.S. 14:52 最新消息:收到小道情報,S20 系列會在今日 15:30 有更新)

那華為都有 5G 手機 Mate Xs,情況又如何呢?版主問過華為方面,表示 Mate Xs 是可以對應到香港 5G,只要將軟件更新到最新版本,理論上明日一插 5G SIM,應該就即刻有 5G 用。

最新新聞