三星高層自爆 Galaxy S21 + 摺機重點!好消息,令你好期待

Keith Yim 2020-12-16 09:44 | Samsung
一切已曝光,而且係由三星高層自己自爆,提到備受關注的 Galaxy Note 系列,話三星要將啲受用戶喜愛的功能添加到其他產品線上,Note 系列除了 SPEN 仲有乜特別受歡迎的功能? 我就想唔到了。講緊嘅係 Samsung Galaxy S21,官方講咗幾句。

01-00.jpg

Samsung 嘅 President and Head of Mobile Communications Business,Mr TM Roh 先生,係一份三星官方新聞稿證實咗唔少傳聞。

001: 2021 年 1 月推出嘅 S21 系列中,將會有加入 Spen 功能,而從新聞稿的文字描述顯示,Note 系列有可能會正式收皮,改為主力發展另一款產品線。

002:呢個官方聲明中相當明確地表示,將會擴大 Fold 摺疊屏幕的產品種類,推出更多更便宜的 Fold 手機,相信呢個消息對於有性趣入手摺疊屏幕手機的朋友黎講係一個好消息,價錢太高成為了入手的門檻,三星知道呢個問題,以變相證實了市場上曾經傳出 Z Fold Lite 版的摺芒機。

003:當中,Samsung Galaxy S21 相機亦將會係一次重大的升級,強調專業級攝影鏡頭以及拍片功能.

004:聲明內容亦直接講出三星會透過 UWB Ultra-wideband 無線電技術黎整合汽車的用戶體驗,官方透露包括開車門的方式,以及快速定位個人物品甚至寵物。


咁樣爆一爆料,內文所講的內容都令大家相當期待。 

資料來源:三星 Press Room
 

最新新聞