MIRROR 12 子話你知:點解三星 Galaxy Z Fold3 / Z Flip3 必買?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2021-08-26 21:20 | Samsung
以前去親三星發佈會,聽到乜嘢 BTS,我都 R 哂頭,唔知邊個。可能我太 out,唔追韓星,娛樂都少留意。但今次 Galaxy Z Fold3 以及 Galaxy Z Flip3 香港推出,請嚟咗超人氣男團 MIRROR 12 個成員,就算連我呢啲唔多睇電視唔多留意娛樂嘅宅宅嚟講,都聽過佢哋,可見佢哋嘅知名程度,有幾令人歎為觀止。而今次推出嘅 Galaxy Z Fold3 以及 Galaxy Z Flip3,到底 MIRROR 12 位成員,對呢部手機有乜評價呢?等我話你知啦!

FB.jpg

Samsung Galaxy Z Series x MIrror.JPG

MIRROR 12 位成員,都對三星 Galaxy Z Fold3 或者 Galaxy Z Flip3 有一啲評價:

 
成員 評價
姜濤 Keung To

透過Galaxy Z Fold3 5G 可以隨時隨地記錄靈感,記錄更多姜糖們的窩心說話。

 
盧瀚霆 Anson Lo 走在潮流尖端的我最喜愛的就是色彩繽紛的Galaxy Z Flip3 5G,機面的小屏幕令我自拍時更方便。
陳卓賢Ian Chan

Galaxy Z Fold3 5G擁有特大屏幕及支援專屬的S Pen,一機在手便可以隨時輕鬆作歌填詞,為Hellosss們送上更好的音樂。

呂爵安Edan Lui Galaxy Z Flip3 5G擁有的骰機身可以讓我將電話輕鬆放入口袋,特別方便我這些喜愛輕便瀟灑的型人。
江𤒹生Anson Kong Galaxy Z Fold3 5G具備IPX8等級的抗水功能,正正適合我在廚房一邊睇片一邊煮食,即使不小心濺到水也不怕電話入水而故障!
柳應廷Jer Lau

Galaxy Z Flip3 5G輕巧外型但有超勁的Dolby Atmos®環迴立體聲喇叭,錄完音聽返自己的成品更加輕鬆方便。

楊樂文Lokman Yeung

Galaxy Z Fold3 5G的特大屏幕打機一流,加上全新的屏幕下鏡頭令大屏幕能夠完整地顯示整個畫面,打機時更加刺激。

陳瑞輝Frankie Chan

Galaxy Z Flip3 5G的Quick Shot封面屏幕自拍功能令我隨時都可以實行零死角自拍。

邱士縉Stanley Yau

一班人自拍時手長的我常常負責掌鏡,有了Galaxy Z Fold3 5G的大屏幕,無論為別人掌鏡還是自拍也不會走漏眼不小心裁走了隊員。

李駿傑Jeremy Lee

Galaxy Z Flip3 5G有如獨角獸一般的繽紛色彩,最適合一眾獨角獸配襯造型。

王智德Alton Wong

Galaxy Z Fold3 5G的7.6吋摺疊屏幕最適合我multi-tasking,做Gym的時候一邊計時一邊看著健身計劃,認真厲害!

邱傲然Tiger Yau 鍾意自己去旅行的我有Galaxy Z Flip3 5G的Hands-free Camera,即使自己一個亦能夠影靚相,不需要再靠別人。

睇完佢哋對呢兩部手機嘅評價,鏡粉又會唔會即刻入手支持一下呢?

三星 Galaxy Z Fold3(12GB+256GB) 在文章發表時,建議零售價為 $14598,按這裡有詳細規格及最新賣價
三星 Galaxy Z Fold3(12GB+512GB) 在文章發表時,建議零售價為 $15398,按這裡有詳細規格及最新賣價
三星 Galaxy Z Flip3 在文章發表時,建議零售價為 $8298,按這裡有詳細規格及最新賣價

最新新聞