Google Pixel 4A 好正好抵買?現有 Pixel 3a / 3a XL 又賣緊乜價錢?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2020-08-04 17:32 | Google
昨日 Google 發表了平價中階手機 Pixel 4a,可惜同前幾代一樣,都是香港沒有份,不過版主虎仔今朝就分享過,若果香港人想買 Pixel 4a,可以去 Amazon 買,有得免運費直送香港。而隨着 Pixel 4a 發表,現有的 Pixel 3a 系列又賣甚麼價錢呢?立即同大家了解一下。

FB.jpg

Google Pixel 3a 系列有兩個尺寸版本,小的叫 Pixel 3a,大的叫 Pixel 3a XL。因為 Google 不賣香港,所以只能從水貨入手,根據旺角先達的報價,而現時 Pixel 3a 最新水貨價為 $2400,而 Pixel 3a XL 最新水貨價則為 $2630。注意,上面兩個價錢說的,都是美版。

0416-2a.jpg

從價錢上來看,其實 Pixel 3a 系列並不比 Pixel 4a 便宜很多,但舊代就叫做可以有兩個 Size 選擇,相信要等八月底 Pixel 4a 美版水貨正式到港,到時才有機會會再有減價的空間。

不過平心而論,今次 Pixel 4a 開價又真的幾低,就算現在一出即買,二千七都不是很過份,如果 Pixel 3a 要減價,要減好多才會有少少吸引力。你又會否考慮立即預訂入手新機呢?

最新新聞