Google Pixel 5 開箱上手試 + 評測

半島一號 2020-10-15 01:09 | Google
前幾日見到 iPhone 12 發佈後,如果你係 iPhone fans 可能會想換機,話曬今代嘅藍色都幾靚仔。而我就係一個雙修用家,之前就係用 Pixel 4 同埋 iPhone SE 2020 咁玩,去到 Pixel 5 就有 5G 玩同埋更強勁嘅 AI 相機,作為親生仔嘅 fans 已經喺發佈後幾日從 Amazon 上預訂。

pixel5-fb.jpg

上年我就親自飛去英國買 Pixel 4 嘅,今年因為疫情無得飛,過往買機都要 Amazon 買機,通當常就美國 Amazon 會相對平,但今年就畀我發現英國 Amazon 有得買 Pixel 5 之餘兼有得送去外國,如果你有喺歐洲網購就會明,只要寄件地不在 EU/ EAA 境內就唔洗畀 VAT,變相我係唔洗畀稅就可以買機,運費方面 International economy 就約 13 鎊一部機,而 International priority 則約 23 鎊一部,但我只要改到買 3 部機(每人可買嘅限額),只係 26 鎊三部機,我諗都無諗就買咗三部落嚟,再搵兩個朋友夾,反正總有 Pixel fans 喺香港。平均一部機都係 508 鎊左右,10月15日就送貨(事實上14日已經開始出緊 waybill)用 DHL 幾日就到香港。去到 10 月 19 日上午,已經收到一個包裹,入面就係自己期待咗好多日嘅 Pixel 5 到香港,雖然得黑色又無某水貨舖咁快,咁嘅價錢都無咩投訴。

IMG_1294.jpg
同上一代 Pixel 4 相比,佢細盒好多,同 iPhone 一樣需要縮細 Size 滿足全球物流緊張嘅問題,不過都見到佢跟配件幾齊。

IMG_1293.jpg
打開個盒,一部機一個叉電器一個 USB-C to USB-C 嘅線同埋一個 USB-A to USB-C 嘅轉換頭,而跟機叉電器係 18W 快叉。

IMG_1278.JPG
拎起上手,發現就係拎住 Pixel 4a 咁手感,唔同上代 Pixel 4 用嘅玻璃,上手係無咁滑,而且都感覺無咁「最手」。

IMG_1290.jpg
今代唔係用面容解鎖啦,回歸用指紋解鎖,喺 2020 年口罩年代嚟講,係絕對方便。鏡頭就唔係用長焦,用更有用嘅廣角鏡。


相機表現

Pixel 電話一定係講佢嘅影相,Google 最出名就係 AI 相機,有別過往有獨立嘅晶片處理,今代回歸到 CPU 處理,但科技進步,今代嘅 CPU 係有能力處理到相機成像嘅。今代用緊嘅係 1200 萬像素嘅主鏡頭,放棄咗 1600 萬像素嘅長焦鏡,用嘅係更加容易用到嘅廣角鏡,諗起對上一部廣角鏡機係 LG G5,隔咁多年又用返。講真,我用 Pixel 4 嗰陣都好少用到佢嘅長焦鏡功能,真係需要嗰陣我已經拎咗部大機嚟影。

唔講咁多,先睇佢嘅成像。
   
 正常同廣角就會係咁
PXL_20201019_082918187.jpg
PXL_20201019_082912235.jpg
[ImageCompare][/ImageCompare]
 
最後想講返幾樣 Google「Cut功能」嘅嘢。

1:CPU 唔係用 Flagship 
今代 Pixel 5 對我嚟講,我都有少少心理唔平衡,一嚟佢唔係用旗艦嘅 S865 嘅 CPU 而係用 765G,可能佢覺得正常人係幾足夠嘅,如果只係上吓 Social media 覆吓人 message 係幾夠用嘅,但去到一年幾後就唔知會點,呢個我都答唔到。

2:Motion Sense 懸浮手勢操作及臉部辨識
其實我用 Pixel 4 頭幾日都有玩過吓 Motion Sense 嘅,但同 HTC Edge Sense 一樣,真係當有個新功能就算,係咪成日好用到我就唔係,起馬我之後一直都無用到。嚟到 Pixel 5 就已經無埋soli 雷達,好正常嘅事。

3:無支援 8K 攝影
其實 8K 手機拍攝對我嚟講都係一個賣點多,如果用返好現實嘅角度去諗,我會話 4K 已經好足夠,當年 2020 年係用 4K 係好夠,如果我真係要拍 8K 片我應該拎返部大機出嚟。有用就真係幾好用,我會更著重出嚟成像,例如吸光控制 noise 等等多過數字上嘅追求。

4:無咗 Neural Core 
如果 Pixel 2 嗰陣需要係幾合理,不過 2020 年似乎可以用 CPU 處理,睇嚟今代就係無 Neural Core 嘅試驗,但我用落去又差別唔大。

總結

最後我都係唔會跑分吧,始終用緊 765G 嘅 CPU 同埋 8GB Ram 大家都心裏有數,家陣部機用得順,而功能係好適合我工作需要嘅,我已經好足夠,唔同幾年前好鐘意追 Top 嘅 spec,去到 2020 年睇到 Flagship CPU 同埋消費級嘅 CPU 手機嘅實際使用感覺差距唔係好大。我見到朋友用 Pixel 4a 都好開心,而我仲會選擇 Pixel 5 一嚟都係想用佢嘅 5G 同埋想要返一部一手掌握嘅電話。

嚟緊我都會講返佢嘅續航力。有別香港主流嘅傳媒,我鐘意用嘅係 Pixel 機多,功能太多對我嚟講無用,但有 Google 嘅保安升級對於香港人嚟講都幾緊要,私隱係一件無價寶。

最後提一提大家 Pixel 5 暫時不支援香港 5G 網絡。
 

最新新聞