遊台人士注意!港版 iPhone XS / XS Max 台灣用 4G 可能出事

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2018-09-22 14:41 | Apple
呢兩日最熱門的話題,相信應該是 iPhone XS / XS Max 的開賣,而版主剛才行過衛訊,同相熟店員吹下水,店員表示佢都估唔到,iPhone XS Max 都幾多人買,特別是 256GB。看來以這樣的趨勢,明年的新 iPhone 又會繼續將賣價升級,反正而家賣到過萬蚊,都依舊是有好多擁躉。不過,無論你買咗 iPhone XS / XS Max,抑或未買,以下消息你要注意!因為港版 iPhone XS / XS Max 沒有 Band 28 (LTE 700),去台灣用 4G 可能會出事。

iPhone(Facebook).jpg

是咁的,留意返 Apple 官網,香港版的 iPhone XS (型號為 A1920),LTE 頻段係跟美國版的;而香港版的 iPhone XS Max (型號為 A2104),則是對應中國大陸版的。咁又有甚麼問題呢?其實最主要原因就係,留意返香港版的 iPhone XS、iPhone XS Max 的通訊頻段,會發現會沒有了 Band 28。而無咗 Band 28 引申到的問題,就是去台灣會相對地麻煩。

事實上,Band 28 而家開始漸成主流,台灣好多網絡商如台灣大哥大、遠傳,都會用 Band 28 作為主頻,其地位就跟香港的 1800 頻段同等。而因為香港版的 iPhone XS、iPhone XS Max 沒有了 Band 28 頻段,咁會出事。雖然你一樣係用到 4G,但接收就肯定會差一點。

台灣人在台灣買 iPhone XS / iPhone XS Max 唔麻煩,因為台灣版係跟歐洲,會有 Band 28,但如果調轉頭香港人帶住 iPhone XS / iPhone XS Max 去台灣,而好多人都會選擇去到當地先買 SIM,咁到時如果你帶住 iPhone XS 去到買錯 SIM,就會收得比其他支援 Band 28 嘅 iPhone 或 Android 手機無咁好,分分鐘連 post 相去 IG、Facebook 合可能無咁快同咁順。同一個價錢,無十足嘅享受,你無理由會受!

而如果你係香港版 iPhone XS / XS Max 用家,大哥大、遠傳係用 Band 28 做主流啫,咁唔用佢哋有乜選擇?版主 check 返,台灣之星、中華電信都不是用到 Band 28,但兩者相比,應該用中華電信會比較好。

以下為台灣網絡商支援頻段參考

中華電信:B1、B3、B7、B8
台灣大哥大:B1、B3、B28
遠傳:B1、B3、B7、B8、B28、B38
台灣之星:B1、B7、B8
亞太:B28 、B8 、 B38

最新新聞