iPhone 13 發佈會直擊!變身衛星電話 + 新色 + Touch ID 回歸?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2021-09-14 16:44 | Apple
近期爆出勁多傳聞的 iPhone 13 系列,終於要正式發表了!對於目前流出的賣點資料,老實說我只是一般般,雖然我都有少少衝動想換機,但講令我 WOW 一聲的賣點,又真係數不到。我更期待的,是發佈會上 Apple 會否有更大關於 iPhone 13 的驚喜。對我來說,好簡單,還我一個 Touch ID,方便戴住口罩都能夠解鎖,我已經好滿足。想知道 Touch ID 是否真的回歸?校定鬧鐘一齊睇直播啦!

FB

目前關於 iPhone 13 系列 Touch ID 的傳聞,有傳聞指會有屏下指紋,有傳聞指會好像 Sony 手機般,會有特殊設計讓電源鍵結合指紋辨識,亦有傳聞指出 Apple 的屏下指紋技術未達標,所以今年依然甚麼轉變都無,只是繼續用 Face ID。想知到底真相如何,大家就記得跟住下面時間,撳入去下面條 Link ,到時就會由 Apple 官方同大家解話!

iPhone 13 系列發佈會直擊

日期:香港時間 2021 年 9 月 15 日
時間:01:00
發佈會 YouTube 直播:



另外,我哋都會喺 Clubhouse 開房,同大家齊齊一邊睇直播,一邊吹下水討論一下!快啲 Click 入嚟 Join 做我哋 Member,同我哋一齊傾 iPhone 啦!
 

最新新聞