華為用家注意:停止軟件更新!隨時「死機」+ 資料全失!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2019-05-29 17:10 | Huawei
近期華為花生特別多,繼被美國佬封殺事件之後,今朝又爆大鑊:一大批華為手機突然死機,成班華為用家衝哂上客戶服務中心求救,令客戶服務中心罕見地非常「熱鬧」。到底點解無啦啦會發生咁嘅問題呢?

FB.jpg

同畀美國佬封殺無關,根據香港蘋果日報報導,原因可能是更新檔出現問題,而因為有部份用家設定咗自動更新,一更新就 GG 了。同時,並唔係淨係得新款華為手機,先出現咁嘅情況,就連舊型號手機都出事。

最慘嘅係,有用家拎咗部手機去客戶服務中心,職員的解決方法係幫佢重設手機,但變相就會令所有資料都無哂。所以,如果你係華為手機用家,而又沒有設定自動更新,咁就千祈唔好手多多升級,如果唔係隨時出事!

版主其實問過華為代表,不過,佢地話都等緊官方正式回應,暫時無嘢好發表。

來源:蘋果日報

最新新聞