等唔切香港行貨?Sony Xperia 1 III 水貨呢個價 值得搶先試玩?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2021-06-11 13:36 | Sony
Sony 香港永遠都慢過人,年年推出嘅旗艦手機,都係全球發佈完,其他國家好多都已經開賣埋,但香港就連發佈嘅消息都仲未有,實在教 Sony 粉絲情何以堪呢。香港推得遲咁多,某程度上益咗水貨佬,未有行貨,就可以順理成章推高價錢嚟賣。到底最新旗艦 Xperia 1 III 水貨又賣幾錢呢?睇下文啦!

FB.jpg

Sony Xperia 1 III 在 6 月初已經在中國大陸正式開賣,所以水貨都好快就來到香港,而現時 Xperia 1 III 大陸水貨價錢,賣緊幾錢呢?版主問過旺角先達嘅店舖,表示現時 12GB + 256GB 版本,最新賣價為 $11300,若果計返中國建議零售價的 8499 人民幣,其實又不算炒高好多,都係炒高一千幾百左右。不過,如果香港推出的時候,都賣這個價錢,我覺得會未必吸引到太多人入手,除非你是真 Fans 吧。

sony_xperia_1_iii_press_image_thumb1200_4-3.jpg

規格方面,Sony Xperia 1 III 採用了 6.5 吋 OLED 屏幕,解像度為 3840 x 1644,配備 Qualcomm Snapdragon 888 處理器,電池容量為 4500mAh。相機部分,Xperia 1 III 用上了三個 12MP 主鏡頭,分別為廣角鏡頭、潛望式望遠變焦鏡頭以及超廣角鏡頭,而前置鏡頭則為 8MP。另外,Xperia 1 III 支持 5G 網絡,中國版喺香港都一樣可以用到 5G。

Sony Xperia 1 III 在文章發表時,香港上市日期未定,按這裡有詳細規格及最新賣價

最新新聞