12.31 前好買機!vivo NEX 雙屏版 跌爆兩邊芒更著數,無蝕底?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2018-12-21 21:13 | Vivo
某宗教觀點教導我們:「有人摑你的右臉,就連左臉也轉過來讓他摑。」原來放在今日,這句說話都是沒錯。係呀,如果你在 12 月 31 日前買了 vivo NEX 雙屏版,哎呀一個不小心跌爆了其中一面的屏幕,不用擔心,跌爆埋另一面,咁可能會無咁蝕底。想知點解,看下文吧!

vivo(Facebook).jpg

是咁的,vivo NEX 雙屏版即日起正式有售,建議零售價為 $5998。而根據官方所示,凡於預訂及於 2018 年 12 月 31 日之前買機,成功登記並經過確認後,在購買日起一年內可獲「碎屏保」一次,可免費獲得維修或更換全新屏幕服務。但,vivo NEX 有兩個屏幕,那「碎屏保」怎樣計算呢?vivo 在官方都好貼心,寫得好清楚:

「正面屏幕破損更換視為乙次,背面屏幕破損更換視為乙次,正面屏幕、背面屏幕破損同時更換視為乙次。」

咁講法,即係跌爆一面又係當一次,跌爆兩面又係當一次,咁似乎跌爆兩面再去 claim 「碎屏保」,感覺上會抵玩過跌爆一面就去保喎~XD 關於呢個條款,網友又點睇呢?

WhatsApp Image 2018-12-21 at 8.53.10 PM.jpeg
特別要注意,如果出現以上情況,咁 vivo 就唔會保。

詳情請按這裡了解更多

最新新聞