無得執平貨!今年八月香港腦場電腦節暫緩

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2019-07-24 21:39 | 科技新知
每年八月,就係一眾網友執平貨的好機會,全因是腦場電腦節的大日子!但壞消息係,今年有機會無得執平貨!香港電腦業協會主席葉文俊先生表示,要將腦場電腦節 2019 暫緩!睇下文啦!

FB.jpg

注意!係香港各電腦廣場,包括深水埗高登電腦中心、黃金電腦商場、旺角電腦中心、灣仔電腦城,搞嘅腦場電腦節,而唔係會展搞嘅香港電腦通訊節,但正常嚟講一樣有好多人會去掃貨。但今年呢個腦場電腦節就需要暫緩,根據香港電腦業協會主席葉文俊先生表示,「舉辦一個充滿戾氣欠缺消費意欲的電腦節,倒不如等待適當的時機,待明朗的大氣候到來時才進行電腦節」。

腦場.jpg
(圖片來源:Valor Gears - XF)

舉辦一個充滿戾氣欠缺消費意欲的電腦節,倒不如等待適當的時機,待明朗的大氣候到來時才進行電腦節」?吓,呢個商會,原來想用「充滿戾氣去做生意架?唔知各大腦場店主點睇?其實,若果灣仔個壇電腦通訊展仲攪嘅話,腦場都會自動跟晒灣仔價,齊齊歡樂做生意唔好咩?戾氣與否,睇你個攪手乜心態呀?
 

最新新聞