信用卡增值賺錢大法玩完? PayMe 更改每月增值上限

Keith Yim 2019-07-29 14:56 | 科技新知
唔少人會用信用卡轉錢去電子銀包,如 WeChat Pay、PayMe 去賺取回贈,呢D 幾乎無本生利嘅玩法,令唔少人有免費機票外遊,不過,呢一招,越來越難玩。PayMe 今日宣佈更改信用卡每月增值上限。

HSBC-Payme-fb.jpg

PayMe 同時更改信用卡入數限額

HSBC 推出嘅 PayMe 電子銀包,是少數可以用信用卡增值作備用額,唔少人用呢招,用來賺信用卡積分。繼不少銀行取消了增值電子銀包作消費額,HSBC 都出招!以前 Payme 是少數可以用信用卡增值的電子銀包,兼作備用錢已不作收費,不過每月上限就不停調停,由最初每月一萬,到早前五千蚊到八月一日起的兩千蚊,即係話,就算你張信用卡,高到有 $6 / Asia Miles 里數,一個月由信用卡轉錢入payme 最多兩千,你都係到 333,比起以前 833 里數,少好多。以前十一個月就夠換台灣來回機票,家陣至少值多一年啦!

IMG_3496.PNG
▲ 信用卡增值限額,由八月一日起,會改為每月 $2000。

自動轉帳增值 eDDA

另外,PayMe 推出新版本 App : PayMe 2.0,佢支援用戶透過直接付款授權服務(eDDA),從 10家本地銀行戶口增值 PayMe,每月最高上限為5萬元,以便非滙豐客戶增值。如要登記相關服務,用戶需要從設立銀行戶口轉帳1元至PayMe,以確認戶口屬於本人,成功連結後會收到手機短訊及電郵通知確認。
 

最新新聞