熱爆 iOS/ Android!Twitter 代替品! Parler 社交平台中國人用唔到

YKer 2020-11-11 15:08 | 科技新知
好多人都知道 Facebook 同 Twitter 係有嚴格又完善的審查機制,佢中意的內容就唔審查,佢唔喜歡的內容就審查。 早幾日介紹過 Gab 呢個連美國總統特朗普一早已經用緊的社交平台。  但其實有另一個社交平台係拜登自行宣佈勝出後,下載量光速爬升,而且仲成為 iOS 和 Android Store 的榜首免費 App 之王!

fb01.jpg

社交網絡跳船潮

呢個就係 Parler,一款以 Twitter 使用模式為對象的社交平台,標榜擁有更自由和免卻不必要審查的用戶發言權。 而且更正係中國手機號碼無法註冊,真正的中國人係無法註冊,除非佢用另類方法獲得一個海外的號碼。

Parler: Andriod 下載點
Parler: iOS 下載點

螢幕快照 2020-11-11 上午9.09.58.png


但由於呢排超多人註冊下載,所以 Parler 創辦人都話請大家短時間內包容下;笑爆嘴係大家留意下 Play Store 評論兩極化,好多人比  5 星係為了言論自由度的優勢,逃離 Twitter 和 Facebook 的審查;比 1 星的用戶話中國號碼無法註冊,無法獲得驗證碼,甚至有人比負評係因為無中文界面。

螢幕快照 2020-11-11 上午9.09.13.png


但有樣野要留意,我發現好多個帳號都自稱係同特朗普本人或團隊有關,甚至推出籌款以及收費訂閱計劃,但截稿前依然無任何官方信息指特朗普本人直接有開 Parler 帳號,Gab 就反而真係有。目前平台上比較出名的真人有共和黨德州明星參議院 Ted Cruz 以肯德基州 Rand Paul 兩位。 除此之外,平台上暫時無太多企業或組織的帳號,大部分都係朋友圈所認識從 Facebook / Twitter 轉移過來的個體用戶為主。 有興趣的網友都可以下載註冊黎試玩。

ePrice 收費 Patreon 頻道 Smarttech HK,有另一個大熱 Twitter 及 Facebook 代替 App:Gab 介紹,呢個都係 Trump Trump 呢排用最多嘅 App,Click 入課金每月 US$6 你可以了解更多,仲有大把 ePrice 免費版睇唔到嘅內容。立即課金支持一下。

最新新聞