分析:中芯國際被美制裁 靠內循環打救

Keith Yim 2020-12-05 20:35 | 科技新知
techCTO-02-fb.jpg

最近中芯國際正式被美國制裁,之前已經被美國列入出口管制名單,宜家更加被列為中國解放軍所擁有或控制的企業。 但到底列入名單後會有乜問題呢?

最嚴重的問題當然係工業用設備會被限制採購,尤其係涉及美國技術的半導體生產設備和相應的技術。 見到好多人都拍晒手掌咁話中芯國際肯定要GG了,但事實上列入新的限制名單上對中芯黎講影響已經係預計之中,因為早係幾個星期外國媒體已經吹風發放相關的消息,而中芯國際的股價亦早早已經反映出呢個消息所帶來的影響。 但從中芯國際的公司營運角度黎睇,影響是否好似各位吹水 KOL 咁講影響咁大、咁嚴重呢?我哋慢慢分析你睇。

分析:中芯國際被美制裁 靠內循環打救是 ePrice 嘅收費 Patreon 頻道內容,按呢度進入,每月US$6 即可聽到 Day Day 嘅科技新聞 Podcast,仲有出面睇唔到嘅時政科技分析。

 

最新新聞