重溫節目更容易  ViuTV app 登陸 Apple TV

虎仔 / 馬日山 2016-12-22 11:13 | 數碼影音
雖然年初開台時的聲勢未能維持,但 ViuTV 不乏好節目,版主本身幾鐘意睇《夜曲 13》同《真 PK》,不過並非每集都有時間即場睇,所以 ViuTV 網站同手機 App 的點播功能就十分重要。昨日 ViuTV 在官方 Facebook 專頁宣佈,ViuTV App 正式登陸 Apple TV,想喺電視螢幕重溫節目就更方便。

1222-3cFB.jpg

只要在 Apple TV 的 App Store 搜尋 ViuTV,之後按「取得」,安裝後就可以使用。ViuTV 官方表示,App 暫時只支援第 4 代 Apple TV。至於 Android TV 的用戶,雖然暫時未有得用,不過從官方回應網民的留言,透露了 Android TV App 正在準備中,稍後就會推出。

1222-3a.jpg

另外,ViuTV 將會在 1 月 1 日晚 8pm 直播 2016 年度叱咤樂壇流行榜頒獎禮,由 ViuTV 直播唔單止無間斷直播,亦唔怕 HK Toolbar 窒窒下,而且之後亦可以在 ViuTV app 重溫。

1222-3b.jpg

資料來源:ViuTV

最新新聞