Porsche Design BOOK ONE 接受預訂!香港價不貴?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2017-03-06 18:39 | 電腦硬件
無論係乜嘢質素的產品都好,只要有 Porsche Design 呢啲字眼,就可以賣貴幾千蚊,就好似華為 Mate 9 咁,正正常常一部 Mate 9 都係不過四千幾蚊,但一有 Porsche Design,淨係建議零售價都過萬。不單止手機,早前版主虎仔就同大家介紹過,就連二合一筆電都有 Porsche Design,講緊嘅係 BOOK ONE,而家已經在 Microsoft 官網接受預訂,無錯係幾靚仔,但賣得貴唔貴呢?睇下文啦!

BOOK ONE(Facebook).jpg

如果對呢部 Porsche Design 的 BOOK ONE 有興趣的話,而家已經在 Microsoft 網上商店接受預訂, 賣價為 $19188,這個價錢網友點睇呢?睇埋個內涵係點先,叫得做二合一筆電,當然佢係可以拆左個 Keyboard,但同時佢亦採用了 360 度屏軸設計,可以隨時在平板與筆電之間切換,配備最新第七代 Intel Core i7 處理器,內置 16GB RAM 以及 512GB SSD,有咁嘅規格賣 $19188,又好似都算可以接受。你又同唔同意呢?

按這裡可看 Prosche Design BOOK ONE 的詳細介紹

最新新聞