iPhone eSIM 懶人包!十個經驗談 +儲值卡市場分析

Keith Yim 2018-11-01 20:29 | Apple
iOS 12.1 升級,迎來 eSIM 嘅面世!eSIM 即係換手機唔駛再用 SIM 卡,SIM 資料記存係手機到,轉 Plan 係手機攪掂晒!本來話香港無咁快有份,但網絡商似乎為爭第一,好投入。ePrice 早前搶先全港,獨家爆香港會有 eSIM 用,估唔到唔止一間咁少!eSIM 真係咁好用?睇咗呢個懶人包,你會明!

eSIM-fb.jpg

001:eSIM? 返去 CDMA 手機年代?轉號碼要轉埋手機?

當年 GSM 手機可以敗走 CDMA / DAMPS 其中一個原因是用上 SIM 卡!換手機,只要把 SIM 換上就可以,不一定要換埋手機轉埋台。eSIM 即係變番上台及個人資料儲番係手機到,係咪大倒退?當然唔係,今日技術已好唔同,啟動 eSIM 不用人手認證,用email 寄 QR Code 給用家就可以啟動,手機仲可以儲多過一個 SIM number 及計劃!

002:咁乜手機用到?

以香港行貨來講,暫時只有 iPhone XS 一款。而中國、香港及澳門以外嘅 iPhone XS Max 及 iPhone XR 都會支援 eSIM。大家不要忘記仲有 Google Pixel 3 及 Pixel 3 XL!

003 : 水貨機用到嗎?

eSIM 存在,其中一個原因是方便漫遊時,用到當地嘅數據計劃,照道理是應該沒有水貨限制!若果你覺得香港得 iPhone XS 一款,無乜選擇,你大可以買水貨嘅。事實上,版主剛買了 3 香港的 eSIM 漫遊儲值卡予台灣 ePrice 的 iPhone XS Max 作測試,已順利把 eSIM 寫入手機並可以上網,證明水貨機都用到本地 eSIM 服務。

004: Google Pixel 3 / Pixel 3 XL eSIM 香港支援嗎?

暫時未有人測試到,但 eSIM 是國際標準,相信未來 Pixel 3、Pixel 3 XL 也用到 eSIM 嘅。不過咁,Pixel 3 / Pixel 3  XL 支援 eSIM 也不會是雙卡雙待,因為兩款手機,每款機只有一個 IMEI,只能作單卡操作,跟 Apple 造法不一樣。

005:一部手機,可以儲存幾多張 eSIM ?

Apple 網站,沒有明確說明一部 iPhone 可以儲入幾多張 eSIM,但可以肯定係多過一張,有網絡商人員跟版主說,可以儲存 8張!儲 8 張 eSIM 有乜用?假設之後 eSIM 成為大熱,手機其實可以儲存多過一張漫遊 SIM,或者其他副卡,因為 eSIM 之間,是可以切換使用,就好似你轉 SIM 卡咁,但手機按幾個掣,唔駛插換實體 sim,亦唔怕會跌咗,係方便嘅。

006:一部手機,只可以同時使用一張 eSIM + 一張實體sim ?

一部手機,是可以同時使用一張 eSIM + 一張實體 nano sim 同時收訊,跟普通雙實體 SIM 一樣,可以做到雙卡雙待,安排呢一張上網,嗰一張接聽電話等。而一部手機,亦可同時使用兩張 eSIM ,做到上面講嘅同樣功能。但若果你兩張 eSIM 同時使用,實體 SIM 部份,就唔可以再用啦!

007:手機壞咗,送修等待打唔到電話?

因為 eSIM 是嵌入到手機裡面,因此手機送修時,無法好似實體卡咁,囉出來換到其他手機上用,因此手機送修之後就無法用原本號碼撥打電話,你可能要問網絡商轉一張實體 SIM 或再把 eSIM 轉入另一部手機裡面。

008:如果唔用 iPhone XS ,即唔用  eSIM 的話要點先補回實體 SIM 卡

可到網絡商門市更換( Lost SIM 之類手續)

009:eSIM 可以做 MNP 帶號上台嗎?

eSIM 只是提供服務其中一個媒體,基本上,上台流程與實體 SIM 卡差不多,重點就是要沒有合約係身,先好去其他網絡商辦理 eSIM MNP 帶號上台手績。

010:香港有邊間網絡商,提供 eSIM 服務

文章刊登時,只有 3 香港、csl 及 1010 提供。其中,3 香港提供數據漫遊 eSIM 服務,暫未有上台 eSIM。而 csl 及 1010 及 club sim 容許客戶更換 eSIM 不另收費。

最後,會否滅絕儲值卡市場分析?

版主認為,以 Apple iPhone 嘅 eSIM 操作及一機可儲多張 eSIM 嘅方式,會令未來儲值卡仲有生存空間,只要網絡商肯把 eSIM 技術,下放至 MVNO 及代理使用。而根據版主買 3 香港 eSIM 儲值卡經驗,網絡商只要求你輸入任何一個電話號碼,任何一個 eMail address 用作啟動 QR Code,再用信用卡付款。eSIM 太空卡,其實是絕對可以存在,只要香港政府不會攪手機號碼實名制就可以了。

相關產品 (1)

相關報導 (8)

iPhone eSIM 懶人包 +十個經驗談 +儲值卡市場分析

iPhone eSIM 懶人包 +十個經驗談 +儲值卡市場分析

iOS12.1升級,迎來eSIM嘅面世!eSIM即係換手機唔駛再用SIM卡,SIM資料記存係手機到,轉Plan係手機攪掂晒!本來話香港無咁快有份,但網絡商似乎為爭第一,好投入。ePrice早前搶先全港,獨家爆香港會有eSIM用,估唔到唔止一間咁少!eSIM真係咁好用?睇咗呢個懶人包,你會明!

Keith Yim | 2018-11-01
iPhone XS  用家不要瞓!iOS 12.1 凌晨升級!香港版 eSIM 啟動

iPhone XS  用家不要瞓!iOS 12.1 凌晨升級!香港版 eSIM 啟動

剛剛Apple發佈了新iPad及MacBook系列,與此同時,iOS12.1亦會係31/10凌晨開始推送。iOS12.1除了支援iPad新加的功能,係iPhone上面,就係加入eSIM嘅開通。係香港,iPhoneXSMax及iPHoneXR都是雙SIM卡槽設計,但iPhoneXS只有一個SIM槽,但可以用eSIM開通另一個手機網絡使用。之前版主已爆咗香港會成為首批地區用到eSIM嘅地方,今晚就會實現了。

Keith Yim | 2018-10-31
前後代比拚!iPhone Xs 影相勁過 iPhone X 好多?

前後代比拚!iPhone Xs 影相勁過 iPhone X 好多?

AppleiPhoneXs與XsMax,除了處理器、螢幕等方面有升級,同時相機的進化也是這次的一大重點。前不久海外知名相機評測網站DxOMark才公佈了最新評比的iPhoneXsMax評分為105分,成為排行榜上的第二名。雖然與排名第一的華為P20Pro還有4分的差距,但比起上一代iPhoneX的97分確實進步不少。到底係咪好咁多?比一比就知。

Keith Yim | 2018-10-08
 iPhone Xs / Xs Max 比拼 Samsung Galaxy Note 9

iPhone Xs / Xs Max 比拼 Samsung Galaxy Note 9

iPhoneXs和X有點像,所以我們把焦點先放在蘋果史上「最大屏幕」的XsMax身上;6.5吋SuperRetinaOLED屏幕有多漂亮?它和Android旗艦手機,例如今次拿來比較的SamsungGalaxyNote9的大小差異又有多少?立即來看看吧!

Keith Yim | 2018-09-25
iPhone Xs Max 相機功能介紹,戶外室內相機實拍

iPhone Xs Max 相機功能介紹,戶外室內相機實拍

iPhoneXs/XsMax相機設定,好像跟上一代沒太大分別,但又有人說成像比起iPhoneX好好多?真或假?有相有真相。今次ePrice帶給大家iPhoneXsMax相機功能介紹及戶外室內相機實拍。

Keith Yim | 2018-09-25
Apple iPhone Xs Max vs 三星 Galaxy Note 9 相機實拍對比

Apple iPhone Xs Max vs 三星 Galaxy Note 9 相機實拍對比

版主Keith常言道,首輪新iPhone的評測,可以不用理會。因為未開賣前的玩機者,都是得到蘋果的祝福,他不是Fans也要報恩,最有良心都只會狂出教學,不評不彈。沒良心或真果粉,就缺點也會覺優點。蘋果iPhoneXs/XsMax雙開賣,不少朋友對它的表現相當好奇,尤其是跟其他手機相比。我們在iPhone開賣第一天取得一台iPhoneXsMax。版主們不太算是果粉(雖然也是用家)更不需要報恩,所以找來可能是蘋果最憎的對手三星,用Note9在拍攝方面比拼一下。先來

Keith Yim | 2018-09-24
相機大決戰,iPhone XS / XS Max 比拼 Note 9 + Pixel2 XL

相機大決戰,iPhone XS / XS Max 比拼 Note 9 + Pixel2 XL

iPhone係咪仲係智能手機中,影相最好嘅一款?每當新iPhone推出嗰陣可能係,但Android陣營好快追過晒,就算你唔信DxoMark相片評測機構嘅結果,唔少網友都知,其實SamsungGalaxyNote9,HTCU12+,華為P20/P20Pro日拍夜攝都好過晒iPhoneX!去到iPhoneXS/XSMax又點呢?不如來過大比拼!

Keith Yim | 2018-09-18
 iPhone Xs、Xs Max 真機評測搶先看

iPhone Xs、Xs Max 真機評測搶先看

作為iPhoneX後繼機種,iPhoneXs主要延續iPhoneX的設計思維,並且進一步提昇硬體規格,甚至額外增加螢幕更大,但機身尺寸相對更小的iPhoneXsMax。到底真樣,會係點架呢?

Keith Yim | 2018-09-14

最新新聞