第三部 S710 行貨手機有價!Samsung Galaxy A8s vs Nokia 8.1

Keith Yim 2019-01-14 21:14 | Samsung
若果你係三星粉,最近目光應該係注視 S10。大家都知,S10 要係下個月底先發佈,若果賣街,都要三月吧。係呢個 Gap 位,三星推出 Galaxy A8s。呢部機有乜賣點?賣幾多錢,要等埋 S10 嗎?

samsung-fb.jpg

咁 A8s 有乜賣點?應該採用 Snapdragon 710 處理器。呢粒處理器,其實可以跟早一代旗艦手機可以相比,效能絕對唔差,比起早前採用 Snapdragon 660 嘅 A9 (2018) 都要好。

Galaxy A8s 香港版會跟 6GB RAM 及內置 128GB ROM,支援雙卡雙待,但不支援外插 MicroSD 記憶卡,此外,亦沒有 3.5mm 耳機孔,聽歌要用 USB Type C 耳機啦。

Galaxy A8s 香港版會有 NFC,支援香港獨有嘅 Smart Octopus 手機八達通服務。


A8s 採用後三,前一鏡頭。機背用上 2400 萬主鏡頭,係 Sony 定 Samsung 自家 ISO Cell 出品,暫時未知。另有 1000 萬長焦鏡頭及一個專門測景深嘅 500 萬鏡頭,機前鏡也是 2400 萬像素。賣價幾多?睇下面報價!我哋揀了另一部用 S710 處理器嘅手機 Nokia 8.1 作比較,大家會 buy Samsung 定 Nokia?

S01.jpg
▲ A8s 採用 Infinity O 屏幕,即係左上角有小圓點作鏡頭之用。

s04.jpg
▲ A8s 會有三款顏色。

Screenshot 2019-01-14 at 9.14.14 PM.png
▲ 三款香港有行貨,採用 S710 處理器手機規格比較。你會買?

Samsung Galaxy A8s 於 2019 年 1 月 25 日上市,賣價為 $3298,按這裡有更詳細規格及最新賣價

相關產品 (1)

相關報導 (4)

豐澤特賣場又殺到!搶先分享平價手機、相機、筆電產品

豐澤特賣場又殺到!搶先分享平價手機、相機、筆電產品

有留意豐澤Facebook都知,荃灣豐澤特賣場又來了!由即日起至5月24日,又會有一連串的電子陳列產品清貨減價,到底今次又有乜抵玩平價手機、相機、筆電產品呢?版主就來到荃灣豐澤現場,同大家分享一下有乜筍貨。睇下文啦!

左定坤 (Cho Ting Kwan) | 2020-05-12
SAMSUNG Galaxy A8s 深度完整評測 (外觀、拍照、效能)

SAMSUNG Galaxy A8s 深度完整評測 (外觀、拍照、效能)

各大手機品牌紛紛加重了推動中階、中高階智能型手機的力道,在這樣的情勢下,我們也可以從三星最近推出的A系列智能型手機看出一些端倪,那也就是「手機的價格不算貴,但規格卻出乎意料的很不錯」!今天要開箱的SAMSUNGGalaxyA8s是第一款前鏡頭採用「O型開孔式設計」登台的智能型手機,定位屬於中高階,接下來就跟著我們一起來看看這支手機的完整評測吧:

Keith Yim | 2019-02-17
Samsung Galaxy A8s 評測:相機實拍重點試

Samsung Galaxy A8s 評測:相機實拍重點試

三星GalaxyA8s是三星第一款採用屏幕開㝫設計的手機,並開出HK$3298的建議售價。當中相機也是A8s值得評測的重點之一,因此這邊我們也來分享一下A8s的相機功能,以及提供它的實拍樣本讓大家參考。

Jason | 2019-01-28
第三部 S710 行貨手機有價!三星 Galaxy A8s vs Nokia 8.1

第三部 S710 行貨手機有價!三星 Galaxy A8s vs Nokia 8.1

若果你係三星粉,最近目光應該係等S10。大家都知,S10要係下個月底先發佈,若果賣街,都要三月吧。係呢個Gap位,三星推出GalaxyA8s。呢部機有乜賣點?賣幾多錢,要等埋S10嗎?

Keith Yim | 2019-01-14

最新新聞