有着數,即申請 eSIM!教你免費攞 13 個地區漫遊數據

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2018-11-06 20:57 | Csl
iOS 12.1 終於推出,終於可以玩 eSIM,買了 iPhone XS 的用家,亦都可以用盡這部手機應有的功能。早前介紹過,3HK 已推出了 eSIM 相關的計劃,而家就連 csl. 都有了。唔使錢,上官網登記就可免費使用 eSIM,而且仲送 13 個地區漫遊數據!睇下文啦!

eSIM(Facebook).jpg

繼 3HK 推出 eSIM 服務之後,csl. 亦都推出了相應的 eSIM 計劃,不過講緊嘅係 Club SIM。只要去 Club SIM 官網,申請 Club eSIM,輸入你的香港手機號碼以及電郵地址,並從手機 SMS 收取驗證碼,並在網站中輸入返驗證碼,之後你就成功申請,見到 Club eSIM 手機號碼以及 QR Code (注意,每個登記手機號碼只可以申請一次)

啟動方法:
1. 在 iPhone XS 上打開「設定」
2. 按「手機」
3. 按「添加營運商計劃」
4. 掃描 QR Code,即可。


而唔單止申請過程係免費,而且新申請仲會送 2 日亞太區旅遊數據,指定漫遊地區包括有中國內地、澳洲、柬埔寨、印度、印尼、日本、馬來西亞、新西蘭、菲律賓、新加坡、南韓、台灣以及泰國。 有 2 日漫遊數據可以用,起碼都叫有得袋住先啦,你仲唔快啲去申請咗先?

esim_banner_zh.jpg
 

最新新聞