供不應求?唔炒 iPhone 炒 SIM 卡!百佳超痴線神卡 SoSIM 居然有炒價!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2020-10-15 18:53 | 3 香港
早幾日版主就話畀大家知,百佳出咗張超痴線嘅神卡 SoSIM 喎,$33 一個月就有 50GB 數據,而且仲有得增值,增值完可以照舊 $33 續 Plan,平到癲咗。而當時我未出文,已經拿拿聲叫定朋友幫我買咗張,而我身邊有啲朋友,甚至一口氣買咗 5 張𠻹!見到收銀排隊畀錢,前前後後都係買呢張 SIM,就知有幾咁搶手啦!所以極速就售清光。物以罕為貴,需求大,但貨量少,就自自然然會有炒價,係估唔到而家唔炒 iPhone,但居然 SIM 卡會有人炒。

FB.jpg

碌碌下 Facebook,居然發現有網民買到呢張百佳 SoSIM 之後,放返去網上出售,不過唔係用原價 $33 / 低於原價的價錢去賣,而係用比原價高的價錢出售,我哋俗稱叫呢啲做「炒價」。原本 $33,居然賣到 $40 一張,若果一次過買三張,就以每張 $38 計算。其實除非佢有一萬幾千張喺手㗎啫,如果唔係每張賺 $5 - $7 嚟講,佢又唔會賺到好多,但居然連果幾蚊都要賺埋佢。有幾多人會因為好想好想要呢張卡,而寧願食炒價都要入手呢?

380411cc-7deb-4eac-a2e4-0147474e10be.jpg

不過,根據版主的內幕消息指出,呢張百佳 SoSIM,嚟緊將會再返貨 10 萬張,咁其實係咪真係咁急,一定要而家呢個 Moment 格硬用炒價買 SIM 呢?等得嘅網友,記得繼續留意住百佳幾時返貨,當然若果版主有進一步消息,都會再同大家 update。

SoSIM 儲值卡購買詳情
賣價:$33
數據用量:50GB
數據速度:42Mbps
開卡獎賞 (有效期 120 日):50GB 社交媒體數據、歡樂通宵數據 (23:00 - 07:00) 以及 10,000 通話分鐘
網絡供應商:3HK
基本通話分鐘:$0.05 / 分鐘
行政費:$0
可否增值:可以


按這裡有更多詳情

按這裡了解更多儲值卡情報

最新新聞