歧視 Android 用戶?Adidas 用 AirDrop 送波鞋

虎仔 / 馬日山 2019-04-15 08:32 | 網絡消息
唔知網友有冇試過一班朋友飯聚完,有人話用 AirDrop 將相片傳俾你,然後發現你使用的是 Android 手機。想不到類似的情況,日前竟然喺美國加州一個音樂節上出現。有參加者收到了神秘的 AirDrop 收件提示,確認接收的話就有機會獲得特別版 Adidas 波鞋一對。

0415-1cFB.jpg

演員兼音樂人 Donald Glover 有「Childish Gambino」(幼稚甘比諾)的稱號,他最近和 Adidas 合作推出特別版波鞋,為了宣傳今次合作,Glover 在加州 Coachella 音樂藝術節隨機向參加者發放 AirDrop 收件提示,假如對方接受的話就會收到一幅換領 Adidas 特別版波鞋的圖片,在 60 分鐘內前往就可以免費領取。

0415-1b.jpg

唔知道 Android 用戶對於今次 Adidas 同 Glover 嘅安排點諗呢?

0415-1a.jpg

資料來源:@thegoodside

最新新聞