儲值卡實名 SIM 檔大災難!專訪 SIM 卡賣家看法 + 建議

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2021-01-29 18:11 | 網絡消息
政府推出儲值卡實名制度,為用家帶來唔少不便,而記者會一完咗,我哋就即刻訪問一下 SIM 檔店主,又睇下到底佢哋對今次實名制度,有啲乜睇法同建議。

FB.jpg

版主訪問其中一個相熟嘅 SIM 檔賣家,佢認為政府今次呢個舉動,扼殺行內人士生存空間,從而影響到自由貿易及旅遊人士,認為係政府辦事不力導致嘅問題要市民埋單,勞民傷財,從各方面削弱香港競爭力。而整個諮詢過程都係假諮詢,根本係「知會」業內人士,冇得 say no,從來對香港政府無希望。

至於針對儲值卡實名登記制度,業內人士有啲乜嘢意見呢?意見有六點:


1.影響重大,不宜太急促推行,至少要給予較長的緩衝期。4個月時間明顯不足夠讓業界適應及準備。

2.由於是在諮詢階段,未有清楚細節可供參考。從目前資料看來,單單是要求電訊持牌人須於 120 日內建立用戶登記系統及數據庫已經是不太可能的事,成本之外、執行上亦會有困難。

3.第二階段生效後,所有未登記儲值卡即時失效。會否引起混亂、誤會及不必要的爭拗?亦有可能引致一些人士的不便?(例如長者、外勞)。

4.刑罰似乎過重。

5.希望政府能夠深思熟慮,應給予充分時間業界適應或轉業,方才是利民政策。

6.建議每名用戶在每家電訊登記上限為 5 張電話卡。


# 版主另有向其他 SIM 舖了解他們看法,不過暫時未獲回覆,一有 update 版主再在文章中補充。

最新新聞