【附下載連結】車公靈籤自己求   Android、iPhone 版免費下載

虎仔 / 馬日山 2019-02-07 09:52 | Apps
每年年初二都會有善信去車公廟求籤,不過好多冇親身前往嘅香港人,今年再次變成貨真價實嘅「慘豬豬」,因為我哋再次「被代表」求籤。鄉議局主席為香港求籤,結果得到中籤 86 籤『石田為業喜非,畫餅將來未見;怎曉田耕耘不,那知餅食不充。』。籤文點解釋各人有不同理解,版主虎仔就只係見到「常得香腸」四個字。

0207-3bFB.jpg

認為鄉議局主席唔代表我,想知道車公點樣指示自己新一年嘅命運,其實唔一定要去到車公廟,自己用手機都可以試試。Google Play 商店同 iTunes App Store 都有「車公靈籤」手機 App,只要搖一搖手機或者按一下屏幕的籤筒,就可以求得車公靈籤,而且仲有埋籤文的解釋同分享功能。至於用手機求籤靈唔靈,其實喺邊度求籤都係「心誠則靈」。

0207-3a.jpg

車公靈籤

下載:Android / iOS
售價:免費
 

最新新聞