三星摺芒機跌到七千有找!平玩摺機會唔會考慮佢?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2020-09-03 19:53 | Samsung
三星早前發表了新一代摺疊屏幕手機 Galaxy Z Fold2,今代無論在設計、實用性等方面,都比舊代成熟好多,雖然香港上市資訊及賣價未有消息,但版主估計,應該會同上代差不多價錢。而新機將至,現有的摺芒機都有減價,當中最平跌到七千有找,你又會考慮嗎?

FB

三星現有的摺芒機一共有兩部,一部係 Galaxy Fold,另一部則是 Galaxy Z Flip,當中較為便宜的,是 Galaxy Z Flip,細舖行貨賣價約 $7480,而水貨賣價則約 $6980。至於定位平板手機的 Galaxy Fold,現時細舖行貨賣價則約 $9000,而水貨賣價則落到 $8500 左右。

Galaxy Fold 而家呢個價大約比 Z Fold2 平一半左右,唔知又吸唔吸引到網友出手,還是會考慮入手新機好過呢?留言討論下吧!

Samsung-announces-Galaxy-Z-Flip-5G-1.jpg

samsung-galaxy-fold-15.jpg

報價查詢:三禾電氣樺峯數碼

最新新聞