LG 香港放棄唔玩 V30?背後陰謀係......

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2017-10-16 16:13 | LG
LG 在八月 IFA 大會的時候,已經發表了旗艦 V30 系列,賣點在同期手機來說,算是有特色,但站在版主角度來看,該系列錯過了最佳開賣的時機,如果 LG V30 系列在 9 月開賣,相信都還可以跟三星 Note8 有得鬥下,但去到十月中都仲未有得賣,似乎好難再吸引到用家入手。而 LG 今日更向傳媒暗示,香港會放棄唔玩 V30,到底背後有甚麼原因呢?看下文吧!

V30(Facebook).jpg

就在剛剛,LG 香港就發出了一封邀請函,表示將會在 26 / 10 舉行發佈會,標題寫着「LG V30+ 耀目登場」,而在整封 email 中,LG 並沒有提及過 V30,可以預計香港並不會賣 V30,可能只有 V30+ 一款手機。如果是真的話,其背後原因好容易猜得到,就是希望逼用家捱貴價,入手大容量版本,從而希望能夠獲利更多。

至於 V30+ 香港會賣幾錢呢? 版主稍後會同大家講,只能透露俾大家知:唔方平。不過版主收到風,LG V30+ 將會在發佈會第二日 (即 27 / 10) 正式接受預訂,並於 10 / 11 正式開賣。咁遲開賣,仲會唔會有入手意欲呢?留言講下啦!

邀請.png
 

最新新聞