死敵對拼!Google 打 Apple! Pixel 2 影相效果比拼 iPhone X

Keith Yim 2017-11-03 20:12 | Apple
相信唔少網友都玩緊 iPhone X!版主呢?Sorry 囉,我玩咗好少時間,什麼 FaceID 係咪真係「未來手機的十年」、無咗 Home Button 係咪連點熄部 iPhone 都唔識 (有關係嗎?),我唔知喎!係借了 iPhone X 嘅短短時間,我選擇借埋 Pixel 2 來過大比拼。講到尾,大家都認為一部手機,影相靚係好緊要。Google Pixel 2 係 DxoMark 手機相機評分網站,得到測試分數,居然好過 iPhone 8 Plus,但後者係雙鏡頭喎。咁 iPhone X 又能否反敗為勝?呢場 Apple 與 Google 之間嘅手機影相之戰,我決定由網友判斷!以下,就係 Apple iPhone X vs Google Pixel 2 影相盲測!

fb01.jpg

Apple iPhone X vs Google Pixel 2 鏡頭規格
係比拼之前,大家可以了解一下 Apple iPhone X 與 Google Pixel 2 相機部份規格與及有乜厲害之處。iPhone X 在主相機部份採用 1200 萬像素雙鏡頭設計,好似與 iPhone 8 Plus 一樣,但其實又有 D 唔同。首先,iPhone X 兩個鏡頭都可以支援 OIS 光學防手震,而 iPhone 8 Plus 只有標準相機才有 OIS,望遠相機無;此外 iPhone X 的望遠相機光圈為 F2.4,也比 iPhone 8 Plus 的 F2.8 大 D。

由於支援雙鏡頭,除了原有的人像模式外,iPhone X 也跟 iPhone 8 Plus 一樣支援全新的「人像光線」(Portrait Lighting)功能,它可以透過 A11 Bionic 處理器的神經運算,替臉部加上猶如攝影工作室一般的專業打光效果;或是把人物以外的景物變黑,呈現類似聚光燈的效果,讓照片更有戲劇性。而 iPhone X 由於前置 TrueDepth 相機,它在用前置相機自拍時也可套用人像光線效果,這是 iPhone 8 Plus 做唔到嘅。

a03.jpg
▲ 左:Google Pixel 2 右:Apple iPhone X

Google Pixel 2 由 HTC 與 Google 合作研發及生產,相機鏡頭採用 1220 萬像素 F1.8 主相機以及 800 萬像素 F2.4 前置相機,像素尺寸 1.4μm,支援雷射對焦、dual pixel 相位差對焦、以及光學 + EIS 防手震,可錄製 4K 30FPS 影片,並可在錄影時同時開啟 OIS 與 EIS,雖然  Pixel 2 無採用雙鏡頭設計,不過手機都內置咗背景模糊模式。有別於一般人像背景模糊模式是透過雙鏡頭嘅不同視野,去計算前景與背景,Pixel 2 係透過感光元件的 dual pixel 對焦系統偵測視角嘅些微唔同,再透過機器學習方式分析出被攝物與相機間距離,進而分析前景與背景,因此無雙鏡頭,也可用係人物、景物上影到「人像模式」的景深效果相片,並且主相機與前相機都可運用。

簡單來講,Apple iPhone X 與 Google Pixel 2 主鏡頭都可以拍 1200 像素相片,而 iPhone X 有雙鏡頭,而 Google Pixel 2 只有單鏡。iPhone X 可透過遠攝鏡頭,做到 2x 光學變焦,並可以做到具景深效果的人像模式相片。Google Pixel 2 只有單鏡主相機,但都可以白到景深人像模式相片。

以下比拼,我哋主要比較
- iPhone X 與 Google Pixel 2 主鏡頭拍攝景物效果
- 亦有主鏡頭人像模式比拼
- 有日拍,亦有燈光極暗環境
- 兩批相片,當中的對焦點都是一致

以下照片,分為左 (手機 M 版為上)及右(手機 M 版為下),由 iPhone X 或 Google Pixel 2 拍出來,當中的 EXIF 檔亦被版主刪除咗。版主只會話俾大家知,相片嘅環境與情況,不會評論相片好與壞,我哋用盲測嘅方法,由網友評一評,邊張相你最討喜。記住,今次網友幫忙揀嘅係最喜歡邊一款相片,最好加埋少少 Comments,我哋會係兩日後,即 7/11 公佈結果。

到底盲測結果 Google Pixel 2 拍出來嘅相片,能否 K.O.機皇 iPhone X? 

網友揀相嘅 example:
1:左 2:右 3:左.....
用手機睇嘅網友 1:上 2:右 3:左.....

第一組
02-PX2.jpg 02-IPX.JPG
▲ 沙田 Home Square 商場地下影上去 IKEA  的樓梯,時間大約下午十二時,室外有光透入商場。

第二組
03-IPX.JPG 03-PX2.jpg
▲ 沙田 Home Square ,IKEA 入口對出的公共空間,時間大約是下午三點左右。

第三組
04-IPX.JPG 04-PX2.jpg
▲ 沙田 Home Square IKEA  內的美食廣場。

第四組
05-PX2.jpg 05-IPX.JPG
▲ 沙田 Home Square IKEA  內的擺設。

第五組
06-ipx.JPG 06-px2.jpg
▲ 接近六點,在旺角西洋菜街 Starbucks 外出。

第六組
07-px2.jpg 07-ipx.JPG
▲ 接近六點,在旺角女人街的後街,環境十分之暗。

第七組
08-PX2.jpg 08-iPX.JPG
▲ 接近下午六點,旺角女人街附近嘅招牌。

第八組
s-PX2.jpg s-ipx.jpg
▲ 早上十一點半左右,於旺角皆旺商場地下的 McDonald 裡面。

第九組
S1-IPX.jpg S1-px2.jpg
▲ 早上十一點半左右,於旺角皆旺商場地下的 McDonald 外面。

以上照片,分為左 (手機 M 版為上)及右(手機 M 版為下),由 iPhone X 或 Google Pixel 2 拍出來,當中的 EXIF 檔亦被版主刪除咗。版主只會話俾大家知,相片嘅環境與情況,不會評論相片好與壞,我哋用盲測嘅方法,由網友評一評,邊張相你最討喜。記住,今次網友幫忙揀嘅係最喜歡邊一款相片,最好加埋少少 Comments,我哋會係兩日後,即 7/11 公佈結果。

網友揀相嘅 example:
1:左 2:右 3:左.....
用手機睇嘅網友 1:上 2:右 3:左.....

歡迎大家用 ePrice 會員系統或 FB 留言,揀出你覺得最好嘅一組相片。
到底係唔知品牌,唔知機種情況下,大家會揀出 iPhone X 定 Pixel 2 影相影得得最好?


鳴謝:
SmarTone 借出 iPhone X:按這裡有 SmarTone 出 iPhone X 的最新推廣
三禾電氣借出 Google Pixel 2 ,按這裡有 Pixel 2 詳細評測及購買方法與價錢

Apple iPhone X 係文章發表時,賣價由 $8588 起,按這裡有詳細規格及最新賣價。
Google Pixel 2 係文章發表時,未有香港行貨,按這裡有詳細規格及最新賣價

iPhone X 評測合集

iPhone X 一週試用心得分享
辨識效果如何?iPhone X 專屬的 Face ID 功能解析
iPhone X 全新 UI 介面與操控方式介紹
影相盲測結果公開!iPhone X 係咪全勝 Pixel 2 ?
Dxomark 影相部份 101 分! iPhone X 新雙鏡 拍攝效果評測
死敵對拼!Google 打 Apple! Pixel 2 影相效果比拼 iPhone X

 

相關產品 (1)

相關報導 (12)

分散風險?iPhone X 將在印度投產

分散風險?iPhone X 將在印度投產

中美貿易戰開打已經一段時間,至今還未解決,相信其中一間最憂慮的美國企業應該非Apple莫屬,因為Apple的產品不少都在中國大陸組裝,要是美國向中國產品收取進口關稅,Apple的產品很大機會受到牽連。最近就有消息指,Apple打算在印度組裝iPhoneX,是至今第四款在印度生產的iPhone。

虎仔 / 馬日山 | 2019-04-14
4K 拍攝比拼!iPhone X vs Galaxy Note 9,邊個係大贏家?

4K 拍攝比拼!iPhone X vs Galaxy Note 9,邊個係大贏家?

雖然iPhoneX是去年的旗艦,而GalaxyNote9才剛剛發表,不過相信很多網友都想知道兩者的攝錄效果誰勝誰負,畢竟除了用作拍攝硬照,旗艦級高階手機經常被專業攝影師用作拍片。日前攝影師兼著名YouTuberCaseyNeistat就將兩部手機以4K30fps進行攝錄對比。

虎仔 / 馬日山 | 2018-08-19
秒殺 iPhone X、Pixel 2、Mate 10 Pro!拍片防震 Note 8 贏晒

秒殺 iPhone X、Pixel 2、Mate 10 Pro!拍片防震 Note 8 贏晒

智能手機是現時用戶使用最多的拍攝工具,當中iPhone更是最多Flickr用戶使用的拍攝工具。今年發表的iPhone曾經獲評分機構DxoMark評為最佳相機,雖然現在已經被其他手機取代,但攝影能力不容忽視。其他被喜歡攝影的手機用戶關注的還包括SamsungGalaxyNote8、GooglePixel2和華為Mate10Pro,最近有外國記者製作了一條比拼片段,Note8秒殺另外3名對手。

虎仔 / 馬日山 | 2017-12-26
Android vs iPhone 旗艦手機影相網友盲測!iPhone X 影得最好. 實至名歸?

Android vs iPhone 旗艦手機影相網友盲測!iPhone X 影得最好. 實至名歸?

ePrice.TW最近又再攪【2017下半年旗艦手機拍照網友盲測】結果正式揭曉!被抽出的六款手機包括:LGV30+,HTCU11+,SonyXperiaXZ1,AppleiPhoneX,HuaweiMate10Pro,SamsungGalaxyNote8,結果AppleiPhoneX在盲測情況下,最多網友支持;而Android陣營,HTC最多網友揀!大家點睇?

inno | 2017-12-25
iPhone X 一週試用心得分享

iPhone X 一週試用心得分享

AppleiPhoneX在3/11首賣,但因為換上OLED屏幕又取消TouID機能,改由FaceID來取代,想必即使是長期使用iPhone的果粉們,一開始入手時可能也會和台灣ePrice版主Inno一樣有點不適應iPhoneX帶來的轉變吧?不過隨著一週的時間過去了,我們也發現了許多iPhoneX的使用小技巧以及使用心得。而到底這款來自未來的iPhone能夠帶給使用者什麼不一樣的體驗呢?以下就讓他來分享一下試用一週之後的心得吧。

inno | 2017-11-13
iPhone X 全新 UI 介面與操控方式介紹

iPhone X 全新 UI 介面與操控方式介紹

由於iPhoneX採高螢幕佔比設計,因此螢幕下方取消了「主畫面按鈕(Home鍵)」設計,而取消主畫面按鈕就意味著iPhoneX將要採用全新的操控方式才行,但這樣常常會用的回主頁、開啟多工、截圖等會配合到主畫面按鈕使用的功能,在iPhoneX上該如何使用呢?這邊我們就來操作給大家看看吧!

Keith Yim | 2017-11-12
辨識效果評測?iPhone X Face ID 功能解析

辨識效果評測?iPhone X Face ID 功能解析

iPhoneX導入了全新的FaceID臉部辨識功能,並且成為iPhoneX的主打特色。而其實臉部辨識解鎖這功能過去的Android系統就曾經內建,近來部分新款Android手機上也有,但由於安全性相當比較低,因此多數產品還有採取了相對安全的指紋辨識功能來做為主要的生物辨識機能。

Keith Yim | 2017-11-12
影相盲測結果公開!iPhone X 係咪全勝 Pixel 2 ?

影相盲測結果公開!iPhone X 係咪全勝 Pixel 2 ?

早幾日,版主玩了一次真盲測,比拼對像係AppleiPhoneXvsGooglePixel2!呢個盲測,好難玩。首先,上傳相片全部已去除MetaTag,大家唔可以讀相片資料知道相片由邊部手機影出來。此外,比拼排列次序,都係無跟規距,即係左面與右面(或上與下)嘅相片,都可以係iPhoneX或者Pixel2。除了揾了網友去揀,那一款相片最討喜,版主亦請來幾位玩機達人,睇下佢地係唔知邊張打邊張情況下,會LikeiPhoneX定係Pixel2。結果?

Keith Yim | 2017-11-08
Dxomark 影相 101 分!  iPhone X 雙鏡拍攝評測

Dxomark 影相 101 分! iPhone X 雙鏡拍攝評測

若果100分是完美,用來評測手機相機拍攝效果網站Dxomark就把手機相機,去到超完美部份。最新iPhoneX嘅評分,雖然總分不敵GooglePixel2的98分,只有97分,與HuaweiMate10同分,但相片部份,Dxomark給了101分,突破完美嘅分數。係咪咁靚?眼見最清楚!以下有一系列實拍,大家睇了可以俾俾意見!

Keith Yim | 2017-11-07
十年的等待,全新的體驗! 旗艦機皇 iPhone X 開箱評測

十年的等待,全新的體驗! 旗艦機皇 iPhone X 開箱評測

AppleiPhoneX終於在11月3日正式上市了,這款歷經了10年的時間進化而成的iPhone,跳脫了過去iPhone以往的設計,首度換上了全面螢幕的設計呈現在消費者眼前。而在iPhoneX開賣的當天,我們也不免俗的要來開箱iPhoneX,先讓大家看看這款「十年的等待」所打造出來的iPhone在外型部分有那些特別之處。

左定坤 (Cho Ting Kwan) | 2017-11-05
死敵對拼!Google 打 Apple! Pixel 2 影相效果比拼 iPhone X

死敵對拼!Google 打 Apple! Pixel 2 影相效果比拼 iPhone X

相信唔少網友都玩緊iPhoneX!版主呢?Sorry囉,我玩咗好少時間,什麼FaceID係咪真係「未來手機的十年」、無咗HomeButton係咪連點熄部iPhone都唔識(有關係嗎?),我唔知喎!係借了iPhoneX嘅短短時間,我選擇借埋Pixel2來過大比拼。講到尾,大家都認為一部手機,影相靚係好緊要。GooglePixel2係DxoMark手機相機評分網站,得到測試分數,居然好過iPhone8Plus,但後者係雙鏡頭喎。咁iPhoneX又能否反敗

Keith Yim | 2017-11-05
孖生兄弟測試!iPhone X  Face ID 輸得徹底

孖生兄弟測試!iPhone X Face ID 輸得徹底

其實Apple喺發佈會已經自爆過,iPhoneX獨有的FaceID未必能夠分辨孖生兄弟姊妹,不過當iPhoneX正式交付,有外國媒體搵到兩對孖生兄弟,協助測試FaceID嘅真正實力。Apple表明FaceID的失誤率為百萬分之一,比起指紋辨識TouchID的5萬分之一安全,不過面對孖生兄弟的測試,結果FaceID輸得非常徹底。

虎仔 / 馬日山 | 2017-11-01

最新新聞