網上流出:Sony Xperia 1 上市日期 + 賣價,真係呢個價你會敗?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2019-04-26 17:55 | Sony
Sony 日前在香港正式發表旗艦新機 Xperia 1,賣幾錢,無講,幾時賣,確實日期又係未知,淨係話 5 月下旬,所以開發佈會的目的係乜?就係純粹讓傳媒聽下書,了解下新機賣點。發佈會唔講賣價同開賣日期,但有網友就發現,網上流傳了一個疑似香港的真實價錢,如果係呢個價,你又會唔會敗?睇下文啦!

Sony(Facebook).jpg

有 Telegram 網友就 share 咗一張圖出嚟,呢張圖就顯示有網民在一則微博內留言,爆出 Sony Xperia 1 的香港賣價以及開賣日期。發文內容是這樣的:

#Xperia 1 #索尼Xperia 1 國行售價5999 (6 月 1 號開賣)  港行售價 6998 (5 月 26 號開賣)

2019-04-26 17.34.08.jpg

雖然未知呢個傳聞的準確性,不過版主都有去大舖向 Sony Promotor 八卦下,佢就表示開賣日期同佢收到的消息吻合 (佢哋收到消息都係預計 5 月 2X 號呢啲時間),唯一賣價部份就有少少保留,表示而家 Sony 手機賣價都變哂做「99」尾,就好似 Xperia 10 Plus 賣 $2999,所以唔排除應該是 $6999。當然,Sony 到呢個 moment 都唔公開賣價,有機會內部仲喺度調整緊,如果版主一收到更確實的消息,就會第一時間跟大家分享!

Sony Xperia 1 在文章發表時,將於五月下旬上市,官方賣價尚未公佈,按這裡有詳細規格及最新賣價

最新新聞