Sony 新機搶先三星 Note 5 登錄香港!C5 Ultra 已有價!你會衝嗎?

YKer 2015-08-05 19:35 | Sony
下個星期真係手機界多事之秋,皆因不同廠商接二連三出新機,我地岩岩收到 Sony 發出邀請函,指 Xperia C5 Ultra 和 Xperia M5 將會搶先三星 Note 5 舉行香港發布會! 一部玩自拍和超窄邊框,一部玩防水靚相機,網友們係咪同我一樣都好期待呢?另外,Sony Style 香港站,今晚突然為 6 吋大芒嘅 C5 Ultra 進行預售,賣價已有。

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2015-08/05/202906/ykerho_1_4551_803bf1ff4497cc4df4dfaff3f32e6a25.jpg

Sony Mobile HK 發出 Xperia 產品發布會邀請,將於 8 月 12 日下星期三舉行 Xperia C5 Ultra 和 Xperia M5 產品發布會! 早兩日國際發布左兩款新機既消息,下個星期就要搶先 Note 5 係香港搞發布會? 

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2015-08/05/202906/ykerho_3_4551_f14a6b8c191f807cb914960a3a7a659b.jpg


//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2015-08/05/202906/keithyim_2_4551_4e6538e6487d44abfb6d2f7d80c7c484.jpg
▲ 六吋大芒嘅 Xperia C5 Ultra 定價 $3298,預計 8 月14 日出貨!早過晒三星。留意 Sony 網站列明了 C5 Ultra 香港會推出雙卡雙待 4G LTE 版本,但沒有 TD-LTE 頻段,唔會係中港 4G LTE 手機。

大家見到 Sony 發出的邀請函都講嗮兩部新機既賣點:C5 Ultra 最吸引肯定係超窄邊框和主打自拍的前置鏡頭,而 M5 維持一貫的防水功能外,亦搶先自家旗艦機採用新頂級相機模組,就咁睇規格好似好唔錯。究竟黎到香港賣幾多錢呢?C5 Ultra 都賣 $3298,相信係 Z3+ 嘅兄弟版 M5,會不會接近四千,跟同樣用 MTK Helio X10 嘅 HTC 手機比拼賣價呢? 

有無網友對呢兩部新機有興趣呢? 有無咩特別想知道? 小弟幫大家留意下,發布會到時幫大家了解下情況啦!
 

相關產品 (2)

相關報導 (8)

版主爆料 : MOTO + Lenovo 有新代理 ! 新機低調挑機 XA Ultra

版主爆料 : MOTO + Lenovo 有新代理 ! 新機低調挑機 XA Ultra

版主收到風,已有一間代理商跟Lenovo簽下一字合約,未來Lenovo與Motorola智能手機會有行貨推出!第一炮已登陸香港,唔聲唔聲,原來呢部係SonyXperiaXAUltra嘅最大對手來,名字叫Lenovo樂檬Note2A7020。

Keith Yim | 2016-06-13
中價二千萬相機!Sony Xperia M5 Dual 比拼 Z3+

中價二千萬相機!Sony Xperia M5 Dual 比拼 Z3+

ony推出XperiaM5Dual防水智能手機,雖然是中高階定位,但採用的感光元件模組卻比旗艦型號Z3+更新更強大,官方號稱對焦完全擊倒Z3+!究竟單論拍攝體驗,究竟M5以下犯上的結果是怎樣呢?我當然為大家找來Z3+和M5作為對照測試。這裡的測試我集中拍攝體驗的分享,如果對M5的效能表現感興趣的話,可以參考版主Lawrence的完整測試,裡面已經很詳細地對M5作出效能分享。

YKer | 2015-09-13
巨芒機戰!  Sony Xperia C5 Ultra Dual 六吋芒 好用度勝對手

巨芒機戰! Sony Xperia C5 Ultra Dual 六吋芒 好用度勝對手

香港人很熱愛大屏幕手機,很多人都問,Sony會推出ZUltra二代。當真正二代未有消息之時,決定以中檔的規格,推出XperiaC5Ultra這款手機。它有著六吋FullHDIPS大屏幕,特別用上超窄邊框的設計,令大芒手機,不會好大部。我們找了同樣以大屏幕手機自居型號,包括LGG4與SamsungGalaxyNote5作比較,發覺係屏幕大細與操作上,XperiaC5Ultra都勝過對手。

ePrice超級記者 | 2015-08-20
新二千萬像素相機 Sony Xperia M5 登場!定價令人意外?

新二千萬像素相機 Sony Xperia M5 登場!定價令人意外?

提到性價比,大家一般都會要求手機係規格有返咁上下的情況下同樣有相當吸引的價錢。今年來講係大牌子的旗艦機種到基本上都好難搵到性價比好高的例子,但係在中階機方面呢?Sony的XperiaC5Ultra同埋XperiaM5都有機會成為高性價比的表表者的。剛剛SonyMobileHK就公佈左XperiaM5的價錢同開賣細節,一齊睇下性價比夠唔夠啦!

Lawrence | 2015-08-12
平千二蚊體驗更好?對決 Z3+ M5 Dual 試外型、跑分、相機

平千二蚊體驗更好?對決 Z3+ M5 Dual 試外型、跑分、相機

係上星期發佈而且反應相當正面的XperiaM5Dual同埋C5UltraDual今日就係香港正式登場啦!而當中XperiaM5所擁有的規格更加係同不少旗艦機「有得揮」。係用上旗艦級別的MTK處理器,新的2000萬像素鏡頭同埋IP65/68防水規格。係呢個情況下相信好多朋友都會好奇,XperiaM5Dual會否係俾起X3+更加抵玩呢?入來睇睇兩部機的比拼你就知!

Lawrence | 2015-08-12
6 吋 芒 0.8mm 邊框! 一手試玩 Sony Xperia C5 Ultra

6 吋 芒 0.8mm 邊框! 一手試玩 Sony Xperia C5 Ultra

早前Sony發佈了兩款中檔手機,包括SonyXperiaM5與C5Ultra。其中,M5居然用上全新Sony感光元件,比起Z3+用上嘅仲要新!而XperiaC5Ultra擁有六吋FullHD大芒,其幾乎無邊框嘅設計,更令SonyFans眼前一亮。C5Ultra早前更被劇透賣價$3298,仲已有得訂購!到式C5Ultra係咪咁掂?ePrice版主帶第一手試玩報告。

Keith Yim | 2015-08-11
6 吋芒 Sony Xperia C5 Ultra! 價已出!呢口價,你點睇!

6 吋芒 Sony Xperia C5 Ultra! 價已出!呢口價,你點睇!

下個星期真係手機界多事之秋,皆因不同廠商接二連三出新機,我地岩岩收到Sony發出邀請函,指XperiaC5Ultra和XperiaM5將會搶先三星Note5舉行香港發布會!一部玩自拍和超窄邊框,一部玩防水靚相機,網友們係咪同我一樣都好期待呢?另外,SonyStyle香港站,今晚突然為6吋大芒嘅C5Ultra進行預售,賣價已有。

YKer | 2015-08-05
旗艦質素中階機價! Sony Xperia C5 Ultra、 M5 定價規格話你知

旗艦質素中階機價! Sony Xperia C5 Ultra、 M5 定價規格話你知

之前YK就跟大家分享過有關C5Ultra以及M5的消息,想不到沒多久SonyMobile就發表了二款中階/中高階智慧手機:SonyXperiaC5Ultra、SonyXperiaM5!這兩款機種都內建1300萬像素前相機,主相機也有1300萬(C5Ultra)與2150萬像素(M5),整體水準完全不是一般中階手機所能媲美,一起來看看這兩款新機的發售時間及定價吧!

Lawrence | 2015-08-03

最新新聞