買得到的 Pixel XL! 5.7 吋 2K 大芒 HTC U Ultra 無失你望!到價即衝

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2017-01-12 02:02 | HTC
HTC 代表什麼?Help This Comapny? 定係失望之始?就在剛剛,HTC 就在台北舉行了發佈會,發表了 2017 年最先出場的新機。昨日版主 Keith 的文章就提到,今次的發佈會不單止會有最近頗有話題性的 U Ultra,另外還會有 U Play,當中的 U Ultra,我們有情報指出台灣的賣價,計番做港幣最平大約都要六千蚊左右,到底是否真的那麼昂貴呢?而 U Play 又是否真的會在這次發佈會上出現呢?最重要係會否又在失大家望?版主話你知:唔會,相信個價到嘅話,你必買,因為佢係 Pixel XL 嘅 HTC 版。


fb.jpg

HTC U Ultra  - Pixel XL HTC 版本?
傳得最火熱的,應該就是這部 HTC U Ultra。到底這部 U Ultra 的外型、規格上,又是否如之前傳聞的一樣呢?首先版主會由相對最高階的 HTC U Ultra 說起。HTC U Ultra 採用了 SLCD5 5.7 吋 Gloria Glass 5 屏幕,亦有 2 吋嘅副屏幕! 簡單來說,就係把 LG 的 Second Screen 都套到 HTC U Ultra 屏幕去,可以做到玩 Game 嘅時候,在副屏幕出現通知 (當然平時可以顯示 Notification 及 App Short-cut), 同時亦都可以在副屏幕上看到最常聯絡的人。

IMG_3216.JPG
▲ HTC U Ultra 正面感覺反而有點似日系嘅 Butterfly,跟以前 One 系感覺不同,是設計上面的轉變? 

IMG_3212.JPG
▲ 其中一款白色,都是熊貓機,前面後白。

不再 MTK

而規格方面,相信不少網友關注的,是到底這部 U Ultra 會用甚麼 SoC / 處理器。Qualcomm?抑或 MTK?好在,HTC U Ultra 是用 Qualcomm 處理器,若果話用 S835 都嚇親你,因為連產都未量,但還是用 Snapdragon 821,內置 4GB RAM。HTC U Ultra 依舊支援 MicroSD 記憶卡,並支援 4G + 3G 雙卡雙待,但只係三選二,有記憶卡就無 Dual SIM。一如所料,無左 3.5mm 耳機插孔。不過咁,跟機會送 Hi-Res 認證 U Sonic USB Type C耳機。佢也有專為 HTC U Ultra 而設有 3D Audio 收音,並錄音與拍片之用。U Sonic 耳機會有聲納探測,主要作耳道結構的分析,3-5 秒就自動感應耳仔的聽歌的敏感度,自動調節最好嘅聲調!  當然,一如之前 HTC 嘅旗艦,手機支援 Boomsound Hi-Fi Edition,令開放音效都可以好好聲。

相機方面,就是 HTC 10 的升級版,可以做到跟 Pixel XL 同 Grade。1200 萬像素 1.55um 尺吋感光元件,比起 Pixel XL 更強的 F1.8 大光圈,除了 Laser Auto Focus,今次 HTC U Ultra 亦加入了 PDAF 相位對焦,連同 OIS 光學防手震,HTC 依然叫他作 UltraPixel2 Camera,相片效果跟 Pixel XL 有得 Fight。前置相機則是千六萬鏡頭,加入了 UltraPixel Mode,令夜晚可以吸納更多光源,唔夠光也自拍得靚。

IMG_3213.JPG
▲ 由於鏡頭是突出來,跟 Sony Exmor RS 鏡頭設計有迴異,相信今次 U Ultra 用回 HTC 10 同款感光元件,但補回 PDAF 相位對焦,應對拍攝速度,有所增強。

IMG_3210.JPG
▲ 右面是 HTC 10 的機背及鏡頭,與左面的 HTC U Ultra 相比,你最愛那一款?

不再全金屬

外型部份,HTC U Ultra 採用不再只玩純金屬,改為玻璃面設計,其 Liquid Surface 設計概念 (3D曲面水漾玻璃),模擬液體亮面,光線折射,顯示出機身表面的張力。背面 3D 曲面玻璃打造水的表面張力曲線弧度,有鏡面反射效果。而獨家三軸對稱 3D 玻璃(X、Y軸跟角落)話計,令 HTC U Ultra 感覺更為出眾。HTC U Ultra 有黑,白,藍,粉紅四色,都是跟 64GB ROM 版本。一如我哋嘅爆料,HTC U Ultra 有一款藍寶石版,正面玻璃是藍寶石,跟 128GB ROM。HTC U Ultra 亦具有 3000mAh 電池,並會運行 Android 7.0 作業系統。

IMG_3219.JPG
▲ 採用 2.5D 玻璃設計,右面的 Power 鍵,依有有紋理,按入感十分好。

IMG_3220.JPG
▲ 機頂沒有 3.5mm 耳機孔,改為 SIM 卡及 SD 卡插位。有手機 KOL 話,只求 HTC 有雙卡雙待,今次有了 (但跟 MicroSD 卡共用),版主放長雙眼,睇下佢係咪為話而話,定係立即轉機。

IMG_3230.JPG
▲ 採用 BoomSound Hi-Fi Edition,機頂與耳孔都是揚聲器。

IMG_3204.JPG
▲ 5.7 吋屏幕,令機身比起 5 吋嘅 HTC 10 大了不少 (右面)

未來報告 : 加入 AI 功能
HTC U Ultra 有另一個特色,就係支援 AI,不過唔係 Artifical Intelligence 人工智能,係 Accelerating Intelligence 加速智能,即係你用越多,手機會越了解你,例如:電池知道什麼時候需要更多電力會根據之後的活動計算剩餘電力,需要充電時會提醒、或是進入省電模式。自動偵測儲存、記憶體與App,自動清理。在建議餐廳,會觀察使用者選擇餐廳的因素是什麼,並根據這些因素推薦餐廳,會越用越準。天氣有大幅變化時,會提示用戶會下雨,需要穿衣之類,有行事曆活動時會提示用戶是否需要改活動位置鬧鐘會知道公眾假日,並且自動關閉鬧鐘,也會根據行事曆約會提醒用戶是否需要提前鬧鐘,可透過語音把鬧鐘關閉或延遲。不過,這些 HTC Sense Companion 功能,手機上市時並不會立即啟動,之後才會透過更新加入。與此同時 HTC U Ultra 亦會深度支援 Google Now,令用家係唔開 Screen 情況下,都可以「OK Google」叫手機做事。

HTC U Play 簡化版

上面嘅功能,大部份都會同時出現係 HTC U Play 呢部簡化版上面,除了第二副屏幕與鏡頭。HTC U Play 採用香港沒有推出嘅 HTC 10 evo 嘅相機模組,即係 Omnivsion 嘅千六萬像素鏡頭,支援 PDAF 相位對焦,OIS 光學防手震,但沒有 Laser Auto Focus。與此同時,它只是用 MTK Helio P10 處理器,3GB RAM 及 32GB ROM 版本,一樣係雙卡雙待,3選 2 MicroSD 選項,而個芒就係 5.2 吋 Full HD,唔係 2K。

IMG_3236.JPG


IMG_3242.JPG
▲ 低檔版 HTC U Play 更加似 Butterfly。

HTC U Ultra、U Play 發表、評測相關文章
買得到的 Pixel XL! 5.7 吋 2K 大芒 HTC U Ultra 無失你望!到價即衝
[獨家爆價] 六吋巨芒 2K 解像度! HTC U Ultra 天價賣,你 Buy 唔 Buy
雙屏幕 + 玻璃機背,藍色好靚仔?HTC 旗艦 U Ultra 極速上手試玩後感分享

HTC U Ultra (64GB) 在文章發表時,香港上市日期未定,按這裡有詳細規格及最新賣價
HTC U Ultra (128GB) 在文章發表時,香港上市日期未定,按這裡有詳細規格及最新賣價
HTC U Play 在文章發表時,香港上市日期未定,按這裡有詳細規格及最新賣價

相關產品 (3)

相關報導 (13)

唔使搶!4GB / 64GB 中階機清貨價,$1300 抵過買紅米 5 Plus?

唔使搶!4GB / 64GB 中階機清貨價,$1300 抵過買紅米 5 Plus?

香港人要求愈來愈高,來到2018年仲講3GB/32GB?唔係呀嘛,邊夠用呀?所以,而家就連入門手機,都開始有4GB/64GB,而說到近期性價比最高的,應該是紅米5Plus:千四蚊,有18:9芒、4GB/64GB,S625U、四千大電,睇specs嚟講真係可以話無得輸。不過,小米出部性價比幾高的手機都好,總會有網友鬧,點解?因為係大陸機。如果差不多價錢,會唔會有比紅米5Plus更值得入手嘅選擇呢?有,最近就有一部,夠唔夠紅米5Plus砌呢?睇下文啦!

左定坤 (Cho Ting Kwan) | 2018-02-01
S821 旗艦劈價清貨!5.7 吋 2K 芒手機大舖新低價,好抵買?

S821 旗艦劈價清貨!5.7 吋 2K 芒手機大舖新低價,好抵買?

講到目前最抵玩的旗艦手機,你第一時間會諗起邊部呢?的確,如果我講SonyXperiaXZ1抵玩,相信無乜邊個網友會質疑,畢竟這個價錢買到S835旗艦手機,確係無得輸嘅。不過,其實如果唔追求S835,最近有部次一級用S821處理器的手機,大舖出現新低價,不知你又會否有興趣呢?講緊邊部?睇下文啦!

左定坤 (Cho Ting Kwan) | 2018-01-03
即搶!5.7 吋大芒!64GB  ROM! 旗艦手機割價二千中

即搶!5.7 吋大芒!64GB  ROM! 旗艦手機割價二千中

大芒機,永遠最多人要。5.7吋,仲要有2K解像度,應該夠晒大家用!若果要行得爽,夠晒Memeory的款式,版主想至少要三四千吧!今日csl進行網店大割價!其中兩款5.7吋2K大芒款式,都減至二千中,記住係淨機賣,唔駛上台。

Keith Yim | 2017-10-09
秒殺 iPhone、Galaxy 8!HTC U Ultra 藍寶石螢幕超堅硬

秒殺 iPhone、Galaxy 8!HTC U Ultra 藍寶石螢幕超堅硬

定價比起普通版貴HK$1,500,HTCUUltra藍寶石版本除了內置128GB儲存,最大的分野就是採用藍寶石螢幕。究竟是否為了額外的64GB儲存和藍寶石螢幕多花$1,500元,實在見仁見智,不過有著名外國YouTube頻道針對藍寶石螢幕進行測試,就對它讚不絕口。

虎仔 / 馬日山 | 2017-05-05
達人試玩:HTC U Ultra 靚相寫真

達人試玩:HTC U Ultra 靚相寫真

小弟初嘗試,第一次為手機攝影拍攝講解短片,今次就試玩這部HTCUUltra,它使用OV12890Cmos,1200萬像素下1.55μmUnitCellPixel,還有f/1.8大光圈及支援專業模式等等。今次就試下以日光風景,室內小品及夜景等幾個範疇來為HTCUUltra試相,順便講下呢部HTCUUltra影相有何優勢?!

buyerbb | 2017-04-16
評大芒新設計、試相機質素! HTC U Ultra 全方位實測 + 體驗

評大芒新設計、試相機質素! HTC U Ultra 全方位實測 + 體驗

關注HTC的讀者們應該都知道,HTC近幾年來的旗艦和高階機種多採用陽剛味較重的金屬機身,透過曲面的機背和獨特的髮絲紋設計,在市場上得到一批擁護者的愛戴。而隨著時間演進,HTC今年首度在旗下高階手機UUltra上導入了玻璃機背設計,並且還不是普通的玻璃機背,而是具備三軸對稱的3D曲面水漾玻璃。

Keith Yim | 2017-03-07
號稱攝力最強?HTC U Ultra 相機  日拍 + 夜拍,挑機三星 S7 Edge!

號稱攝力最強?HTC U Ultra 相機 日拍 + 夜拍,挑機三星 S7 Edge!

版主好明白,HTC手機並非人人喜歡,不過有一點我係挺認同的,就是自HTC10開始,喺相機方面確實係有好明顯的進步。而2017首部的旗艦手機UUltra,HTC官方甚至更揚言,佢所用嘅相機會係咁多部手機之中,擁有最好畫質嘅,到底係咪真係咁堅料呢?就等版主即刻俾大家睇下,用UUltra影出嚟嘅相,係咪真係咁好。睇下文啦!

左定坤 (Cho Ting Kwan) | 2017-02-07
賣價確定!HTC U Ultra、U Play 入手前必知 Q&A!

賣價確定!HTC U Ultra、U Play 入手前必知 Q&A!

之前都講過,HTC會喺今日在香港搞發佈會,發表UUltra以及UPlay兩款新機,不過在此之前,版主一早已經收到風,早兩日更爆埋呢兩部新機的香港賣價出嚟,而家只差嘅係官方一個確認。版主而家就去到香港發佈會場地,拎左份新聞稿,就急不及待要同大家分享,到底UUltra、UPlay有啲乜嘢需要知道!睇下文啦!

左定坤 (Cho Ting Kwan) | 2017-02-07
高層專訪!張嘉臨評 HTC 的生與死

高層專訪!張嘉臨評 HTC 的生與死

唔知大家仲記唔記得,上年HTC因為財政嚴重虧損,曾經有傳聞指,可能會在今年農曆新年後,HTC會賣掉手機業務。不過唔知係咪遇到乜貴人成功Help到ThisCompany,HTC手機去到而家都仍然存在,而2017年首部旗艦手機UUltra,亦都在今日正式在香港發表。喺發佈會結束後,HTC再次安排了時間,讓版主跟高層HTC智能手機暨物聯網事業總經理張嘉臨進行專訪,在會談中張嘉臨亦間接提及到一些關於HTC的生與死。HTC,有救嗎?睇下文啦!

左定坤 (Cho Ting Kwan) | 2017-02-07
再上手,睇真啲!HTC U Ultra 評測: 外型 + 效能 + 喇叭

再上手,睇真啲!HTC U Ultra 評測: 外型 + 效能 + 喇叭

記得HTC喺台灣搞發佈會果日,時間好倉促,版主想多啲時間欣賞下部HTCUUltra,詳細試下部機,但都無辦法,加上果陣HTC表示部UUltra好多嘢都未tune好,乜都唔出得街俾大家知道,難免會有少許遺憾。不過而家UUltra台灣已經開賣,香港亦都會在情人節當日上市,一切都不再是秘密,就趁呢個機會,俾大家睇真啲UUltra的外型,並同大家試下呢部手機的效能同喇叭。睇下文啦!

左定坤 (Cho Ting Kwan) | 2017-02-06
LG V20 有難?ePrice.HK 獨家爆 HTC U Ultra、U Play 賣價!

LG V20 有難?ePrice.HK 獨家爆 HTC U Ultra、U Play 賣價!

記得早幾日版主同大家提到,HTC將會在嚟緊星期二,喺香港舉行發佈會,發表U系列新機-UUltra以及UPlay。雖然配置上仍是2016下半年的級數,用上QualcommS821處理器,但係其實呢個規格都已經相當足夠,加上外型又有很大的進步,用上5.7吋大芒以及類似LGV20的雙屏幕,相信應該吸引到不少網友。不過,吸引歸吸引,網友買機之前,最先要考慮的,始終避不開價錢的問題。到底UUltra、UPlay會賣幾錢呢?ePrice.HK版主而家就獨家爆料話俾大家知

左定坤 (Cho Ting Kwan) | 2017-02-05
買得到的 Pixel XL ? 大芒王再臨 5.7 吋 HTC U Ultra 無失你望?

買得到的 Pixel XL ? 大芒王再臨 5.7 吋 HTC U Ultra 無失你望?

HTC代表什麼?HelpThisComapny?定係失望之始?就在剛剛,HTC就在台北舉行了發佈會,發表了2017年最先出場的新機。昨日版主Keith的文章就提到,今次的發佈會不單止會有最近頗有話題性的UUltra,另外還會有UPlay,當中的UUltra,我們有情報指出台灣的賣價,計番做港幣最平大約都要六千蚊左右,到底是否真的那麼昂貴呢?而UPlay又是否真的會在這次發佈會上出現呢?最重要係會否又在失大家望?版主話你知:唔會,相信個價到嘅話,你必買,因為佢係Pixe

左定坤 (Cho Ting Kwan) | 2017-01-12
雙屏幕 + 玻璃機背,藍色好靚仔?HTC U Ultra 極速上手後感

雙屏幕 + 玻璃機背,藍色好靚仔?HTC U Ultra 極速上手後感

HTC今年首部旗艦手機,終於正式誕生了!佢就係剛才發表的UUltra,雖然從規格上來看,似乎仍然是2016的級數,不過已經比版主Keith原本估的S810好好多。今次發表的兩部新機,版主覺得在外觀上,實在有很大的進步,至少我見到部機,會有想用的感覺,呢種感覺在HTC10時,是不曾出現的。而版主亦都趁着這個機會,上手這部UUltra,並且有簡單的試玩,就等版主同大家分享一下我的感受吧!

Jason | 2017-01-12

最新新聞