小升級,貴幾舊!三星 C7 Pro 新 U 又新色,網友有興趣?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2017-02-09 21:45 | Samsung
記得年頭果陣,三星送左一份不錯的「禮物」俾大家,Galaxy C 系列減價,無論係 C5 還是 C7,都有得減。唔理減得多與少,總之一部本身性價比算係高嘅手機再有減價,點都係一件好事。不過一向賣價企硬嘅三星,會咁好死無啦啦減價?原來係因為知道有後繼機出!三星今日正式宣佈推出 C7 的後繼機種 C7 Pro,同 C7 相比,其實只係小升級,用左粒新嘅 U,粒 U 實際係點,版主都想知,比較受關注嘅係,呢部機又會賣幾錢?睇下文啦!

C7 Pro(Facebook).jpg

所謂三星 Galaxy C7 Pro,主要分別其實不過是處理器唔同左,C7 用上 Qualcomm S625 處理器,而 C7 Pro 則改用 S626,粒 U 實際性能,版主暫時未知,只知道佢係用上 14nm LPP 製程,並提供了 TruSignal 天線增強技術。另外就係前置相機由 800 萬像素升級至 1600 萬像素,當然像素大並不一定影得靚,實際拍攝效果如何,就版主有機會就試俾大家睇。其餘嘅嘢就同 C7 無乜分別,一樣係 4GB RAM + 64GB ROM,有 3300mAh 電池,顏色方面比較特別,除了金色同粉紅色之外,仲有 C7 上沒有的深藍色。

cn-feature-level-link-bluetooth-adaptor-rg920b-61298716.jpg

價錢方面,C7 Pro 將於 2 月 17 日開賣,建議零售價為 $3398,按照過去 C7 的經驗,估計大舖好大機會一出唔會減,比現時 C7 嘅 $2998 貴四舊,唔知係咪,估姐嘛~XD C7 剛出果陣,引來的迴響都幾大,唔知呢部 C7 Pro 又吸唔吸引到你呢?

Samsung Galaxy C7 Pro 在文章發表時,將於 2 月 17 日上市,建議零售價為 $3398,按這裡有詳細規格及最新賣價

相關產品 (1)

相關報導 (2)

網絡商、大舖鬥減價!三星 C 系手機愈賣愈平,入手是時候?

網絡商、大舖鬥減價!三星 C 系手機愈賣愈平,入手是時候?

話說自從三星GalaxyA8+推出之後,雖然目前機價未見有減,大舖賣價依然企硬$4398,你可能會嫌貴,但有無發現,其實現有的GalaxyC系列中階機款,已經出現了新低價呢?然而,在大舖有減價的同時,網絡商卻減得更狠,將其中一部GalaxyC系手機減$800之多,又係咪入手的好時機呢?睇下文啦!

左定坤 (Cho Ting Kwan) | 2018-02-06
小升級,貴幾舊!三星 C7 Pro 新 U 又新色,網友有興趣?

小升級,貴幾舊!三星 C7 Pro 新 U 又新色,網友有興趣?

記得年頭果陣,三星送左一份不錯的「禮物」俾大家,GalaxyC系列減價,無論係C5還是C7,都有得減。唔理減得多與少,總之一部本身性價比算係高嘅手機再有減價,點都係一件好事。不過一向賣價企硬嘅三星,會咁好死無啦啦減價?原來係因為知道有後繼機出!三星今日正式宣佈推出C7的後繼機種C7Pro,同C7相比,其實只係小升級,用左粒新嘅U,粒U實際係點,版主都想知,比較受關注嘅係,呢部機又會賣幾錢?睇下文啦!

左定坤 (Cho Ting Kwan) | 2017-02-09

最新新聞