小米 9T 開箱!紅米 K20 國際版,未正式發佈被全劇透!

虎仔 / 馬日山 2019-06-07 12:00 | 小米
上月底,喺中國大陸發表嘅紅米首部旗艦 K20 Pro 和中階 K20,當中 K20 Pro 在上星期已經率先有水貨到港,不過國際版上市安排則一直未有公佈(最新消息是 12/6 會舉行發佈會)。版主Keith 其實同我講過,小米已安排咗會係月底,香港與台灣兩地攪聯合發佈會,相信都係呢部機,而國際版已被人劇透盡,名字叫小米 9T (Mi 9T),有網站連包裝盒都有晒,箱都開埋。點解明明中國叫紅米,出到中國以外,又要叫番小米,呢 D  Fuzzy Logic 真係得小米先想到出來。加陣一齊睇相啦!

fb.jpg

紅米 K20 的國際版命名最近已經有了定案,版主收風非常準確,紅米 K20 將會以小米 9T 名義於包括香港在內的海外市場推出。日前,網友已流出一部 6GB RAM、64GB ROM 的小米 9T,並拍攝了開箱片。從片段可見,國際版的規格配置跟大陸版 K20 完全相同,亦同樣附送了半透明矽膠保護套。暫時版主了解小米 9T 會在 6 月底於香港發表和上市,至於 K20 Pro 會否推出國際版則還在評估階段。立即睇相!

01.jpg
▲ Mi 9T 真機現身,呢個宇宙,再無秘密!

05.jpg
▲ 其中一款 Carbon Black,有 6GB RAM 及 64GB ROM,有兩個 IMEI 代表佢係雙卡雙待。                                   一一一一一

11.jpg
▲ 國際版已內置 Google Play。


03.jpg
▲ 跟機送嘅矽膠軟殼,跟 K20 係一樣。

06.jpg
▲ 跟機有送 USB Type  C 線。

07.jpg
▲ 24w 快充,但無無線充電。

04.jpg
▲ Snapdagron 730 處理器、4000mAh 大電池、4800 萬像素主鏡頭。

09.jpg
▲ 開關掣變了紅色。

10.jpg
▲ 運行 MIUI 10

12.jpg
▲ 採用升降鏡頭

13.jpg
▲ 十分不 Google 的 MIUI

14.jpg
▲ 屏佔比好高,芒又無開㝫,打機最爽。

15.jpg

資料來源:Pinoy Techdad
 

相關產品 (1)

相關報導 (7)

兄弟爬山!小米 9T Pro 與 9T 規格、相機大對比

兄弟爬山!小米 9T Pro 與 9T 規格、相機大對比

小米9TPro和9T擁有一模一樣的外觀,甚至官方的尺寸和重量都相同,有如同卵雙胞胎一樣的相似。但就如雙胞胎常常擁有不同的個性,小米9TPro和9T的內在,從處理器、支援的網路頻段,甚至是相機都有不一樣的地方,今天就要來一項一項挑出來,看看到底差別在哪裡!

dddd204 | 2019-09-15
手機小米 9T 外觀、實拍、效能評測

手機小米 9T 外觀、實拍、效能評測

近年來小米的智慧型手機也算是做得有聲有色,不僅大膽玩創新,甚至不斷推出高CP值的產品,對於社會新鮮人或是預算不高的小資族都是非常值得選擇的品牌。今天我要開箱的這款小米9T就是一款定位於中階偏高階的輕旗艦智慧型手機,搭載S730八核心處理器、6GBRAM、128GBROM及4,000mAh電池,接著就來看開箱吧。

悠小愷 | 2019-09-08
小米 + 三星 + HTC 中檔手機 拍攝大比拼

小米 + 三星 + HTC 中檔手機 拍攝大比拼

中階手機市場一向競爭激烈,而且除了比CP值、比硬體規格之外,拍照效果好不好也是越來越多消費者挑選中階機種的重點。因此對於打算入手新款中階機的消費者來說,應該會想知道市面上到底哪一款中階機的拍照效果比較合自己的胃口,因此我們這邊特地集結三星A70、小米9T、HTCU19e等3款市價三千左右元左右的機種(當然小米一定特別平,三千有找),要讓大家能方便了解這些機款的拍照風格有何差異。

inno | 2019-08-30
中低檔價錢,旗級享受!小米 9T 開賣,呢個價殺絕三星 + 華為

中低檔價錢,旗級享受!小米 9T 開賣,呢個價殺絕三星 + 華為

若有留意小米官方Facebook,佢哋呢幾日都瘋狂預告咗小米會在香港及台灣,同步公佈小米9T開售情況。小米9T亦係中國大陸紅米K20國際版。雖然,版主都唔係好明點解要紅米又變番小米,但不變嘅係小米9T賣價依然好抵,可以用中低檔價錢,旗艦級享受來形容,同價嘅三星及華為手機都要比下去(當然,你要肯突破原來小米跟三星與華為都係同一個「呢」先有得比較)。咁即係賣幾多錢呀?

Keith Yim | 2019-06-25
真係超抵玩?小米 9T 評測:開箱、跑分、試相

真係超抵玩?小米 9T 評測:開箱、跑分、試相

小米手機,如果唔平,無人想買。呢部小米9T二千幾蚊,又有六吋大芒,睇落係又真係幾抵。不過,價錢平,如果部機係垃圾,無謂浪費大家玩機時間。小米9T係咪垃圾,定係真抵玩中價機?開過箱,跑下分,試埋相,大家睇睇,再唸唸。

Keith Yim | 2019-06-25
小米 9T 開箱!紅米 K20 國際版,未正式發佈被全劇透

小米 9T 開箱!紅米 K20 國際版,未正式發佈被全劇透

上月底,喺中國大陸發表嘅紅米首部旗艦K20Pro和中階K20,當中K20Pro在上星期已經率先有水貨到港,不過國際版上市安排則一直未有公佈(最新消息是12/6會舉行發佈會)。版主Keith其實同我講過,小米已安排咗會係月底,香港與台灣兩地攪聯合發佈會,相信都係呢部機,而國際版已被人劇透盡,名字叫小米9T(Mi9T),有網站連包裝盒都有晒,箱都開埋。點解明明中國叫紅米,出到中國以外,又要叫番小米,呢DFuzzyLogic真係得小米先想到出來。加陣一齊睇相啦!

虎仔 / 馬日山 | 2019-06-08
最平價 S855,紅米 K20 Pro 發表

最平價 S855,紅米 K20 Pro 發表

傳聞許久的紅米K20系列新機終於在今日(5/28)正式在中國現身,確認推出搭載高通S730處理器的紅米K20,以及搭載高通S855處理器的紅米K20Pro,兩款機型都配置6.3吋無開孔、無瀏海的AMOLED全面螢幕、彈出式前相機、三主相機以及4000mAh電池等規格,還支援螢幕指紋辨識,當中的紅米K20Pro還支援NFC、27W快充並通過Hi-ResAudio認證。

Thomas | 2019-05-28

最新新聞