小心!HP 筆電著火危機!版主教你點睇係咪中招

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2017-01-25 21:31 | Hp
凡是電子產品,都會有着火 / 爆炸的風險,唔好淨係話三星 Note7,就連筆電都唔例外。講緊嘅係 HP,上年 6 月的時候,HP 已經宣佈,有部份電池可能會引發著火及燃燒危機,呼籲用家立即檢查電池有沒有出現問題,而有問題的電池,必須立即回收及更換。而最近 HP 再次宣佈,要求客戶重新檢查所有可能受影響的產品。點樣檢查?下文再話你知。

HP(Facebook).jpg

假如你係用緊從 2013 年 3 月至 2016 年 10 月全球銷售的 HP、Compaq、HP ProBook、HP ENVY、Compaq Presario 或者 HP Pavilion 筆電,記得按這裡下載檢查工具,或者手動輸入 NoteBook Seial No.、電池條碼等資料,就可以檢查到底你部筆電舊電有沒有受到影響。無問題,當然係好事; 有問題,為安全着想,就千祈唔好繼續再用喇!用緊 HP 筆電的網友,唔知你哋舊電有沒有出事呢?

Screen Shot 2017-01-25 at 9.24.11 PM.png

來源: HP

最新新聞