貴過買隻勞!真. 玫瑰金 TAG Heuer Connected 登場

虎仔 / 馬日山 2016-11-03 10:12 | 科技新知
減價嘅 Android Wear 隨時一千有找就買到,偏偏最近上市的新色 TAG Heuer Connected,售價卻要 9,900 美元(折合 HK$76,778),隨時貴過買隻勞。點解咁貴呢?原來所謂全新玫瑰金錶身顏色,其實係真真正正玫瑰金製造,而並非噴上玫瑰金油咁老土。

1103-1aFB.jpg

其實普通鋼錶版 TAG Heuer Connected 已經要 1,500 美元(約 HK$11,633),現在用上矜貴的玫瑰金做錶身,自然要定價貴一啲。加上現在 Apple Watch Edition 已經停產,想買智能手錶的土豪無得揀,入手 Connected 是唯一選擇。雖然用上貴金屬外殼和真皮皮帶,價格又定得高,不過硬件配置和普通版沒有分別。照舊是 1.5 吋 360 x 360 藍寶石玻璃螢幕、Intel 處理器、1GB RAM、4GB ROM 和 410mAh 電池。

資料來源:pocketnow

最新新聞