PCCW 獨家賣行貨 Google WiFi

Keith Yim 2017-08-30 13:04 | 科技新知
香港唔少人用 WiFi 上網,係屋企就更加要 WiFi,唔係手機、平板下下用 3G / 4G 咪好貴!Google WiFi 係一個 WiFi Router,原理其實同 Mesh WiFi 差不多,除了自動連接家居寬頻,WiFi 更可以全屋都收得好。而 Google WiFi 仲有其他賣點。Google WiFi 水貨一早有得賣,仲要千四蚊左右,今日 PCCW 宣佈推出裝寬頻送 Google WiFi!真係咁抵?

fb.jpg

Google WiFi 係一個 WiFi Router (可一組連接咁用),網友只需透過手機 App 就可以簡單地控制,更可以看到和控制到哪些裝置連接你的網絡。不過, Google WiFi 最大的強項是「多點路由器」,也就是幾部 Google WiFi 一齊用,組成一個 Wi-Fi 網絡。Google 利用 AI 學習,令 Google WiFi 網絡不斷提升和改善,覆蓋全屋每一個位置。智能自動安排各裝置的流量,就算你在家中不斷移動,也會自動切換最近的 Wifi 點,切換過程中用戶完全不會發覺。

今日 PCCW 宣佈,推出「Google WiFi」的「覆蓋王」服務計劃,只要簽約使用三十個月指定「網上行 Netvigator」光纖入屋寬頻服務 (2X 1000GB,或 4x 1000GB),便可以得到得到 Google WiFi 另加安裝,全屋使用。PCCW 說明,「Google WiFi」的「覆蓋王」服務,主要給予單位面積比較大,600 尺至 1000 尺的家居使用,至少提供一對 Google WiFi。PCCW  亦透露,今次 Google 跟 PCCW 簽了半年獨家協議,只會透過 Netvigator 用到行貨 Google WiFi  (對,不是買的,是租架)。而 PCCW 門市呢半年都唔會獨立有售。

001.jpg


IMG_9976.jpg
▲ 呢個發佈會,亮點可能係呢張海報!串邊過?你話呢?

 

最新新聞