八達通快再推 !司機用手機收的士錢

Keith Yim 2018-03-05 13:48 | 科技新知
有留意 ePrice 嘅分享,早前香港已有部份的士可以用 WeChat Pay 俾錢, 版主就未見過啦,此外,要用 QR code, 好似煩煩地。之前攪過的士收八達通 ,但結果失敗收場。八達通今日宣佈,今年內「再戰的士」,跟之前有乜唔同呢?

taxi-fb.jpg

的士要收八達通,的士本身要裝部機,又要收安裝收手續費,最慘係的士唔係即時收錢,要等幾日。乘客可能用,但的士司機采你都儍。

八達通係今日傳媒午宴透露,今年佢地會「再戰的士」並透露司機只要用有 NFC 嘅 Android 手機,就可以比用家用普通八達通卡 pay。據知,今年八達通會推出手機版 terminal 即係的司機用手機加 app 可以收錢。配合香港金融管理局九月推出嘅 FPS (faster payment system) 司機做到即日收數,應該司機層面會容易接受。

與此同時,今日八達通代表表示會出席星期四 3 月 8 日 Samsing Galaxy S9 記者會,似乎 S9 用到Smart Octopus 手機八達通機會好高。

最新新聞