唔使再葡萄!Apple Watch 3 LTE 數碼通都用得!幾時到 CMHK?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2018-03-30 22:48 | 科技新知
有一件產品,版主一直都好想玩,但無得借,無得玩;一直好想買,但又窮,唔捨得。無錯,講緊嘅係 Apple Watch 3 LTE,之前淨係得 csl. / 1010 先用得到,非 csl. / 1010 客戶,就只能葡萄。不過下星期開始,呢個局面將會變得不一樣,因為再有多一個網絡商,支持 eSIM。想知更多,睇下文啦!

AW(Facebook).jpg

標題都已經提到,這個網絡商就是數碼通,今日發出電郵通知客戶,將於下星期三,即 4 月 4 日,正式發售已加入內置流動網絡功能的 Apple Watch 3 LTE。終於,eSIM 開始漸漸普及,不再是 csl. / 1010 獨享,數碼通客戶唔使再葡萄了。而繼 csl. / 1010 同埋 SmarTone 之後,3HK & 中國移動香港 CMHK,幾時先有份加入戰團呢?用緊 3HK & CMHK 的網友,你哋有無好期待未來有得用呢?

溫馨提示一下啦,如果你買左 Apple Watch 3 LTE,想啟動流動網絡功能,就需要先將 iPhone 更新到 iOS 11.3,並且使用 watchOS 4.3 版本,咁你先能夠同 Watch 應用程式進行配對。

最新新聞