Data Scientists 將成大熱門搶手職業?OpenCertHub 推大數據技能考試平台,9 張證書自我增值

AK仔 2019-04-27 18:35 | 科技新知

無論你係準備搵工嘅畢業生,抑或係喺職場打滾多年嘅老前輩,有時都可能會想讀多幾個課程,考多幾個證書 / 牌照,好好增值自己。而呢個時候要考慮嘅係,到底現今社會有乜嘢知識技能,係比較有前景?而我認為,大數據 (Big Data) 會係一個大方向,我身邊有位朋友,都自學研究 Big Data。不過,好似我朋友呢啲自學完出嚟,出到嚟見工點證明自己識呢樣嘢?OpenCertHub 就首推 CPFA (Certified Professionals For Apache projects) 大數據技能考試平台,為大數據及開源技術人才認證數據智商,幫助個人職業發展。

58382939_416250759160842_3312980013690650624_n.jpg
 

Big Data 係乜?點解會咁重要?

所謂大數據,英文叫  Big Data,話明「BIG」,即係規模相當巨大、「無法在一定時間內用常規軟體工具對其內容進行抓取、管理和處理的數據集合」,而大數據係必須藉由電腦對數據進行統計、比對、分析,先至可以得出客觀嘅結果。

而點解 Big Data 咁重要,各大社會企業都在尋找這方面技術的人才?最主要原因係,佢哋希望有一班呢啲 Data Scientist,能夠幫到佢哋從海量數據當中,可以快速獲得有價值的信息,從而加以分析,挖掘更多嶄新的商業機會,提高競爭力。

一些大數據應用例子有:

  • 電訊商透過數以千萬客戶資料,分析使用者行為和趨勢,賣給需要的企業。
  • 加拿大某醫院針對早產嬰兒每秒超過 3000 次的數據讀取,加以分析讓醫院能夠提前知道邊啲早產嬰兒出現問題,及時採取針對性措施,減低早產嬰兒夭折的機會。

Big Data

如何學習大數據技術?

方法 (1):

自學,不過 AK 仔我唔係啲咁有恆心自學嘅人,所以正常嚟講我會選擇方法 (2)。

方法 (2):

其實坊間有很多關於大數據分析應用的證書課程,例如持續進修中心SYSTEMATIC 系統電腦教育中心等等,都有提供相關課程,而各大院校如 HKU Space香港科技大學亦都開始引入這類型的課程 / 工作坊,讓學生學習大數據分析的基礎技能。

CPFA: 亞太區唯一提供大數據技術考試平台

如上面所說,其實坊間都有很多方法,可以學習到關於 Big Data 的知識,然而我哋可以知道自己,到底學到咩嘢程度,又或者出嚟社會去各大企業見工,點 show 到畀人知道你係學過 Big Data 技術,而且係有一定的程度呢?OpenCertHub 就針對 Apache 開源項目,首推亞太區唯一提供大數據技術考試平台:CPFA (Certified Professionals For Apache projects),並在日前在香港舉行了啟動禮,就連助理政府資訊科技總監 (產業發展) 黃志光先生以及香港特別行政區立法會資訊科技界議員莫乃光先生,都有份出席支持。

而 OpenCertHub 主席湛家揚博士亦在啟動禮上表示:

「在目前科技驅動的世界裡,大數據正是數碼經濟的燃油,而開源技術則是數碼經濟不可缺的組件。我們不但需要人才,還需擁有國際認可標準的大數據及開源技術的人才。香港本身各項備受國際認可的專業制度,已經是國際專業認證中心的天然優勢。以香港為總部的OpenCertHub,正是因為這個原因誕生。我們為亞太地區提供一個專業的國際考試與認證平台,旨在為大數據及開源技術人才認證數據智商(Data Quotient),幫助個人的職業發展;也協助企業找到不同崗位不同技術級別的數據人才。」 

另外,OpenCertHub 亦表示,佢哋預計會推出 9 張證書,以培育公民數據師 (Citizen Data Scientist)、數據架構師 (Data Architect)、數據科學家 (Data Scientist) 以及人工智能工程師 (AI Engineer)。

58906018_645359565924085_1976753299210108928_n

58442965_276726429901515_7116479338790256640_n

58635816_367359190548151_4140166113327579136_n

此文轉載自:AK有話兒

最新新聞