華為 X Gentle Monster 智能眼鏡香港會賣!賣價獨家爆 網友會 buy?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2019-09-21 20:35 | 科技新知
記得三月的時候,版主曾經在巴黎華為 P30 系列發佈會上,親身試玩過華為夥拍韓國潮流眼鏡品牌 Gentle Monster 推出的智能眼鏡,原本沒有預計到,香港會推出。但根據版主收到的香港發佈會邀請函,得知這副眼鏡將會在短期內抵港。而版主亦四處收風,得知這副智能眼鏡賣幾錢。立即話畀大家知咩價錢啦!

FB.jpg

根據版主收到的消息,得知華為夥拍 Gentle Monster 推出的智能眼鏡,將於 9 月 25 日香港開賣,建議零售價會為 $3050。呢個價錢買智能眼鏡,係咪值得?咁就要睇下呢副眼鏡有甚麼用。

6797BC51-50D0-4B0D-AD83-4FEFD3D86498.jpeg

華為今次推出的這副智能眼鏡,並沒有內置相機,外觀上跟一般的眼鏡無異,最主要係內置雙 microphone 以及喇叭,可以讓用戶點擊眼鏡柄,就能夠接聽電話。另外,呢副眼鏡支持 IP67 防水防塵,內置電池容量為 2200mAh,只要放入眼鏡盒就可以無線充電,而眼鏡盒則需要透過 USB Type C 充電。

最新新聞