誠哥萬歲!口罩到貨!屈臣氏門市明日限量返貨

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2020-01-29 13:38 | 科技新知
新年流流,今年乜恭祝說話,都不及一句「身體健康」。多得武漢肺炎,搞到人人自危,瘋搶口罩,但無奈口罩貨量短缺,好多地方的口罩都炒到好貴。誠哥旗下屈臣氏算係咁,口罩賣得幾平,但就因為平,全民皆搶,有晚入一入去屈臣氏網店,哇前面 7 萬幾人等,真夠誇張。屈臣氏口罩而家已經無貨,不過屈臣氏就表示,明日起會陸續限量返貨,屋企未有足夠口罩嘅,快啲去屈臣氏頂住檔先喇!

FB

屈臣氏表示,佢哋一直已經係咁在世界各地如日本、英國、意大利、德國等國家,搜羅合規格嘅口罩以及消毒洗手液等抗疫產品,而佢哋亦宣佈,將會在明日起陸續有少量口罩及衛生用品送抵全線分店,不過因為數量有限,每人只限購買口罩一盒 (50 個),並且不設留貨及預訂。

雖然一盒好似少咗啲,不過短暫自保還是可以頂住先。而屈臣氏亦預告,下批貨將會在 2 月初抵港,到時佢哋會再作宣佈。

螢幕截圖 2020-01-29 下午2.08.20.png

來源:Watsons Facebook 專頁


武漢肺炎抗疫相關資訊

抗武漢肺炎,別買錯!教你揀有質素嘅外科口罩
【一文睇清】個個口罩都自稱係 N95,邊個知? P95、N99 又係乜?
500 萬武漢人去咗邊?大數據揭唔封關香港有幾大鑊
武漢肺炎最新個案   全球實時數據一網睇盡
誠哥萬歲!口罩到貨!屈臣氏門市明日限量返貨
網民製「武漢肺炎民間資訊」!呢個重點幫你唔會天價買假口罩

最新新聞