唔想全家資產被凍結:離岸戶口申請攻略

Keith Yim 2020-12-05 23:04 | 科技新知
好多朋友都問點樣開離岸戶口,但我發現原來大家係連最基本的一些銀行運作常識、國際匯款流程,以及銀行相關法規的 認知都無。一張白紙咁問點樣開戶口,其實有難度,而且有不少朋友都被 KOL 或者著數網站誤導,話點樣免費開戶,最後收費高、戶口又被審查甚至取消。錢無咗係一個問題之外,屢次撞板都唔知道係咪繼續做落去。

money01-fb02.jpg

由零開始講解

唔好咁擔心,我會從最基本的概念講起,但你需要有兩個心理準備:

第一,唔好怕麻煩,唔明就要搵答案;
第二,放下固有認知,唔好當任何事係理所當然;


我會逐步介紹你需要知道的各種知識,坊間中意用無腦的 STEP-BY -STEP 方法,但呢種方法你做完都唔知道自己做咗乜,你啲錢就會好危險。所以我只會講你需要知道基本概念,你理解完就有基礎面對後續遇到嘅新問題。



唔想全家資產被凍結:離岸戶口申請攻略係 ePrice 嘅 Patreon 收費頻道內容,按呢度並支付月費 US$6,即可睇晒四集關於離岸戶口開立攻略,唔駛一定要擁去 CiitiBank 架!聽完、睇完,你就知邊樣申請唔會中伏。

最新新聞