Apple iMac 唔係用 M1 處理器?咁用乜?

ePrice超級記者 2021-02-07 14:49 | 電腦硬件
imac-fb.jpg

新年除了買新遊戲機之外,新電腦可能都係唔少網友想入手的產品,特別是 Mac 機呀。最新的 Benchmark 資料庫就流出,顯示下一代 iMac 依然好大機會用 Intel 處理器,而不是傳說中 N 咁多核心的 Apple Silicon 自家處理器。

下面有 Podcast 聲音內容



文字及圖片說明版本,請按此,並課金支持 ePrice.HK 嘅 Patreon 收費頻道。每月 US$6 就可以每朝八點,收聽早過呢到至少一日刊出嘅每日科技新聞「科技tech死兔」Podcast。並有精選內容文字及圖片解說、ePrice.HK 版主試玩 Gadget 逸事、會員 Bonus。仲有,ePrice.com.hk 免費版睇唔到,深入淺出嘅突發時政科技新聞分析,5G 流動通訊講解。

最新新聞