加密貨幣一週:日本研究數碼日元!下次去日本會用數碼 YEN?

Keith Yim 2021-11-29 09:59 | 聲音內容
JPY-yen-fb.jpg
[SEP]
又到一星期一次嘅「加密資幣一週」呢個星期,歐、美、日都有自己 Crypto 消息,亦有全球第一個Bitcoin 城市嘅消息!!
001: 薩爾瓦多的總統演講中首次提出,要搞一個比特幣城,根據總統的说法,比特幣城會一個成熟的大都市,有完善的住宅區和商業區、餐館、機場以及港口和鐵路服務...
002: 瑞典的金融管理局兩位董事公開表態,話加密貨幣挖礦會增加耗電,提出歐盟唔俾參予國家挖礦的行爲,亦提議瑞典政府禁止有關交易、禁止 Crypto 資產公司自稱可持續發展。
003: 英國央行呢幾日討論緊英國數碼貨幣 Britcoin 發行的可能性及計劃。
004: 下次去日本,有可能你要洗數碼 YEN。
004: 美國參議院亦發信,要求 USDT 的發行公司,解釋公司營運模式。


想知道全部內容,下面有聲音足本:




最新新聞